اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«هنگام» هم از پروژه‌های هفته دولت بی نصیب نماند/ افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت جزیره

جزیره هنگام امروز شاهد افتتاح پروژه مرکز جامع خدمات سلامت بود تا مردم این جزیره نیازهای معمول درمانی خود را در این جزیره انجام و نیاز به تردد به قشم و بندرعباس نداشته باشند.

«هنگام» هم از پروژه‌های هفته دولت بی نصیب نماند/ افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت جزیره

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ششمین روز از هفته دولت برای اهالی جزیره هنگام نیز یک پروژه درمانی در پی داشت که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت جزیره هنگام از نیازهایی اساسی و دیرینه مردم این جزیره بود که مجبور بودند برای کوچک‌ترین نیاز درمانی راهی جزیره قشم شوند و تردد دریایی در فاصله دو کیلومتری به جزیره قشم که گاه با شرایط نامساعد جوی باعث گرفتاری مردم می‌شد.

 

مرکز خدمات جامع سلامت جزیره هنگام و دو‌ واحد محل اسکان تیم سلامت و یک واحد سرایداری با حضور فرشیدی رئیس دانشگاه، حسن نژاد مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس اداره امور خیرین و سازمان‌های مردم نهاد، فرماندار  قشم، مدیر شبکه بهداشت و جمعی از مسئولان دانشگاه و مردم هنگام افتتاح شد.

 

جزیره هنگام، جزیره‌ای کوچک با آبادی‌های کوچک با وسعت حدود ۳۶.۶ کیلومتر مربع در خلیج فارس است که در دو کیلومتری جنوب شرقی جزیره قشم قرار دارد. این جزیره بخشی از شهرستان قشم است.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول