اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعزام نخستین گروه خادمان موکب حرم بانوی کرامت به عراق

21 نفر از خادمان حرم مطهر بانوی کرامت به منظور آماده سازی مقدمات خدمت به زائران اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.

اعزام نخستین گروه خادمان موکب حرم بانوی کرامت به عراق

حجت‌الاسلام علی قاسمی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به میزبانی موکب حرم بانوی کرامت از زائران اربعین اظهار کرد: ۲۱ نفر از خادمان آستان مقدس بانوی کرامت روز گذشته به عنوان تیم پیشرو به موکب آستان مقدس واقع در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی اربعین از نجف به کربلا اعزام شدند.

 وی اضافه کرد: این گروه از خادمان به منظور آماده سازی فضای موکب، انبار، آشپزخانه، نانوایی، ایستگاه صلواتی و حسینیه روبروی موکب به عراق اعزام شدند و پس از تشرف به حرم اباعبدالله (ع) در محل موکب مستقر خواهند شد و تا روز اربعین به زائران اباعبدالله (ع) خدمت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: خادمان فنی و مهندسی حرم مطهر بانوی کرامت نیز از حدود یک ماه قبل به عراق اعزام شدند و مقدمات ساختمانی و تأسیساتی از قبیل برق و روشنایی، تأسیسات آب، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی و سایر مقدمات برپایی موکب را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هفته آینده نیز گروه اصلی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین در بخش های مختلف اعزام و به تدریج اجناس مورد نیاز موکب نیز از ایران به عراق ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول