اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تزریق اعتبار بی‌سابقه به چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس‌جمهور

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در کمتر از یک سال شاهد حضور هیئت دولت در ۳۱ استان کشور بودیم، گفت: اعتباراتی که در سفر استانی هم در حوزه اشتغال و هم در حوزه زیرساخت به استان اختصاص داده شد در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی بی‌نظیر بود.

تزریق اعتبار بی‌سابقه به چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو شهید صادق، مردمی و با پشتکار بودند که بی‌منت خدمت می‌کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از راهبردی‌ترین اهداف انقلاب و دولت مردمی زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و برجسته‌کردن گفتمان انقلاب اسلامی است و اگر این موارد در سال‌های گذشته در دستور کار دولت‌ها بود تا به امروز تحولات عظیمی در جامعه رخ داده بود.

حیدری تصریح کرد: در کمتر از یک سال شاهد حضور هیئت دولت در ۳۱ استان کشور بودیم و اعتباراتی که در این سفر هم در حوزه اشتغال و هم در حوزه زیرساخت به استان اختصاص داده شد در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی بی‌نظیر بود.

آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد در برجسته‌سازی گفتمان انقلاب است

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین سازمان و نهاد در برجسته‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی است، بیان کرد: عدالت‌محوری و توزیع عادلانه امکانات در همه استان‌ها با تلاش شبانه‌روزی هیئت دولت در حال اجرا شدن است که با کار جهادی، باکیفیت و تخصصی اجرا می‌شود.

حیدری اظهار داشت: اختلافات در خودمحوری‌ها به وجود می‌آید و در دولت جدید تلاش می‌شود خدامحوری اصل قرار گیرد و از مسائل حاشیه‌ای دوری شود تا مشکلات مردم به سرعت رفع شود.

وی در پایان گفت: گام‌های بلندی در حوزه آب استان برداشته شده که یکی از شاخص‌های پیشرفت استان است و در این راستا ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌هایی که بیش از ۱۵ سال بر زمین مانده بود مصوب شد.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول