اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شاکله و مبنای هر نظام و حکومتی، امنیت است

فرماندار پاوه گفت: یکی از اصول حیات و شاکله و مبنای هر نظام و حکومتی امنیت است و هیچ نظامی بدون امنیت نمی‌تواند یک نظام مقتدر، بادوام و مستقر باشد.

شاکله و مبنای هر نظام و حکومتی، امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاوه با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، سردار سلمانی جانشین فرمانده  انتظامی استان کرمانشاه، اردشیر رستمی فرماندار پاوه و اعضای شورای تامین و شورای اداری در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری پاوه برگزار شد.

اردشیر رستمی فرماندار شهرستان پاوه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاوه، اظهار کرد: یکی از اصول حیات و شاکله و مبنای هر نظام و حکومتی امنیت است و هیچ نظامی بدون امنیت نمی‌تواند یک نظام مقتدر و بادوام و مستقر باشد.

وی افزود: اگر بخواهیم در نظاممان کار سیاسی همچون انتخابات برگزار شود حتما باید در بستر انجام آن امنیت وجود داشته باشد و پروژه‌های فرهنگی و اقتصادی اجرا شود بستر و زمینه این عمل ریشه در امنیت داشته باشد در غیر این صورت شدنی نخواهد بود.

فرماندار پاوه گفت: در فرمایش پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و نقل به مضمون از حضرت علی(ع)که می‌فرماید دو نعمت سلامتی و امنیت مجهول هستند.

وی ادامه داد: در صحبت بزرگان از پیامبر تا ائمه و پیشوایان دین به ارزش امنیت اشاره کرده‌اند و در کشور هم با وجود رهبری حکیمانه این نظم و امنیت وجود دارد.

رستمی تصریح کرد: مرز همیشه تهدیدی از فرصت‌هایی است که وجود دارد و همیشه فرصت نیست و بعضی اوقات تهدید است و ان شاءالله در شهرستان پاوه از این فرصت استفاده شده است.

وی در ادامه گفت: سرهنگ حق‌جوان به عنوان فردی متواضع و با مردم و اهل اقتدار در جامعه انتظامی خود است و خسته نباشید و ارزوی توفیق برای ایشان داریم و نظر ما مثبت و عملکرد بسیار مطلوب و تشخیص فرماندهی درست و دقیق بوده و در فرماندهی انتظامی کنگاور ادامه خدمت دارد و سرهنگ پرنو هم در پاوه در دوران خدمت خود در پاوه با خوشنامی و تعامل خوب با مردم شناخته شده است.

گفتنی است، در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حیدر حق‌جویان، سرهنگ فض‌الله پرنو به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان پاوه منصوب شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول