اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اسامی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اعلام شد

از سویی علی توفیق سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان بازیکنان جدید این تیم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

اسامی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در حالی که روز گذشته خبر تمدید قرارداد سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، از سوی این باشگاه اعلام شد، ترکیب نهایی این تیم ۲۴ ساعت پس از ابقای این سرمربی، مشخص و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

بر اساس اعلام سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، پست سنتر فوروارد آبادانی‌ها، متشکل از علی دورقی، اصغر کاردوست خواهد بود.

همچنین مسعود سلیمانی و یعقوب شلوش، دو بازیکنی هستند که در پست چهار برای نفتی‌ها به میدان خواهند رفت، مهدی هلیچی و محمدرضا تقی‌لو بازیکنان پست سه این تیم خواهند بود.

محمد شهریان در پست یک، مجید رحیمیان در پست دو، سید علی چاشی در پست یک از جمله بازیکنانی هستند که با پالایش نفت برای فصل جدید به توافق رسیدند. همچنین حضور مجدد سعید داورپناه به عنوان کاپیتان، از اقدامات برجسته این باشگاه، در فصل نقل و انتقالات بوده است.

آرش مرادی در پست یک و دو، نادر زبیدی در پست سه و جواد بن رشیدی در پست دو و سه از بازیکنان بومی و آبادانی هستند که تا این لحظه در لیست علی توفیق برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول