اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اعتبار ۷۲۰ میلیارد تومانی سفر دولت برای جهاد کشاورزی سمنان/ ۵۰۰ میلیارد تومان وام به صنایع پرداخت شد

استاندار سمنان با بیان اینکه ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان برای جهاد کشاورزی در نظر گرفته شد، گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شد.

اعتبار ۷۲۰ میلیارد تومانی سفر دولت برای جهاد کشاورزی سمنان/ ۵۰۰ میلیارد تومان وام به صنایع پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی که با حضور معاون سازمان راهداری کشور در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای کاهش تلفات جاده‌ای و ایمن‌سازی راه‌ها در استان سمنان، امروز محور عباس‌آباد- کاهک به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در راستای حمایت از کشاورزان، با افزایش خرید قیمت تضمینی گندم توسط دولت از پنج هزار تومان به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، تاکنون ۹۴ درصد مطالبات کشاورزان استان سمنان در سال جاری پرداخت شده و خرید گندم ۵۸ درصد افزایش یافته که از اقدامات ارزنده و وعده‌های صادق دولت در استان است.

استاندار سمنان ادامه داد: تاکنون بالغ‌بر ۶۴ هزار تُن از گندم تولیدی کشاورزان این استان به ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان خریداری شده و ۴۸ درصد گندم خریداری‌شده در استان متعلق به کشاورزان شهرستان میامی است.

هاشمی عنوان کرد: اقدامات ویژه در راستای ‌مهار ویروس کرونا از طریق تأمین واکسن و آن هم در ابتدای آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم، امری ارزشمند است.

وی اضافه کرد: ۲۲۰‌ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی با اقساط ۶۰ ماهه از محل سفر ریاست جمهوری به متقاضیان در استان سمنان پرداخت شده است.

استاندار سمنان بیان کرد: بالغ‌بر ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه جهاد کشاورزی بود که بالغ‌بر ۳۰ درصد آن در سال جاری تخصیص یافت.

هاشمی گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان آغاز و پروانه ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نیز آماده ‌شده که در مجموع بیش از پنج  هزار واحد مسکونی در حال ساخت و یا آماده ساخت است.

وی تأکید کرد: ۱۹ هکتار زمین برای احداث ۶۲۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهرستان میامی تأمین شده و آماده ساخت است.

استاندار سمنان ادامه داد: ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی ویژه ۳۵ روستای شهرستان میامی از محل سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت.

هاشمی اظهار کرد: امروز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در حوزه شهرستان میامی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که امری ارزشمند است.

وی افزود: در زمینه تأمین آب بخش کالپوش نیز با مجتمع آبرسانی که به بهره‌برداری می‌رسد، امیدواریم این دغدغه برطرف شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تبصره ۱۸ قانون بودجه، به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول