اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: علمایی که از حوزه به فرمان امام برای کمک به ارتش رفتند توانستند این ترکیب مکتبی را هدفمند کمک کرده همچنان که ملاحظه می شود در سطح جهان ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه دارد.

ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران که از آن به کلمه طیبه تعبیر می‌شود به راستی وقتی در آن اندیشه کنیم غیر از تشکیلات وابسته و امرای خاصی که بیگانه آنها را خریده بود، پیکره ارتش که فرزندان مردم بودند از ایمان برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: نافرمانی کردن از حکومت طاغوتی ۲۵۰۰ ساله و وابسته به شرق و غرب و امرای خودفروخته و حکومت جهنمی پادشاهی که دست نشانده استکبار بود بسیار سخت بوده که توسط فرزندان ارتش انجام گرفت و در این راه نیروی هوایی ارتش از سابقون و السابقون بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امام نیروهای حوزه را به همکاری ارتش فرستادند و از ساعت بیعت امام تاکنون ارتش به عنوان یک نیروی انقلابی، پا در رکاب و با دست و دل باز با تقدیم ۴۸ هزار شهید به صورت هماهنگ و خار چشم دشمن هستند، یادآور شد: به حق ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را در اسلام و قلب مردم پیدا کرده است.

عبادی ادامه داد: علمایی که از حوزه به فرمان امام برای کمک به ارتش رفتند توانستند این ترکیب مکتبی را هدفمند کمک کرده همچنان که ملاحظه می شود در سطح جهان ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه دارد.

وی افزود: سختی‌های بزرگی را تحمل کردند اما الان گذر زمان به نفع نیروهای انقلابی بوده که غربی‌ها نیز به آن توجه کرده‌اند و در قالب‌های مختلف شکست‌های عظیمی را تحمل نموده که محصول ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی نیروهای انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به وفا و صفای موجود در بین نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و گفت: این نیروهای انقلابی در دوران کار و به نحوی بعد از آن به عهد خود وفادار هستند.

عبادی خاطرنشان کرد: تدبیر رهبر فقید انقلاب این گونه وحدت مثال‌زدنی در بین نیروهای ارتش به وجود آورد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول