اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تفاهم‌نامه دولت با شهرداری اصفهان درباره بهبود حمل و نقل شهری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از تصویب کمک‌های دولت برای بهبود وضعیت حمل و نقل شهر اصفهان خبر داد.

تفاهم‌نامه دولت با شهرداری اصفهان درباره بهبود حمل و نقل شهری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور ویژه بررسی مسائل و برنامه‌های حمل و نقل و ترافیک شهر اصفهان در وزارت کشور اظهار داشت: در این جلسه، وضعیت موجود، آمار و اطلاعات مرتبط با آلودگی هوا، ایمنی و تصادفات و وضعیت سیستم‌های حمل و نقل کلان شهر اصفهان بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه نتایج پروژه سیاهه انتشار آلودگی‌های هوای اصفهان ارائه شد که سهم عمده آلاینده‌های اصفهان مربوط به منابع ثابت و صنایع است و باید برنامه‌های بازدارنده و جدی‌تری در فصل‌های سرد برای کاهش آلایندگی صنایع به کار برد.

 

حق‌‍‌شناس با بیان اینکه تعداد تلفات ناشی از تصادفات در سه سال گذشته در اصفهان نزولی بوده و اغلب نقاط حادثه‌خیز ایمن‌سازی شده است، گفت: در ادامه جلسه تفاهم‌نامه ۳ جانبه فی مابین شهرداری اصفهان، وزارت کشور و معاونت علمی ریاست‌جمهوری در راستای توسعه حمل و نقل انسان محور و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ارائه شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: برای بهبود وضعیت حمل و‌ نقل شهر اصفهان، میزان کمک دولت در احداث و راه‌اندازی خط ۲ و افزایش قطارهای خط یک مترو، زمان تحویل اتوبوس‌های خریداری شده و بازسازی اتوبوس‌ها، در نظر گرفتن ۵۰ اتوبوس برقی، پیگیری بیمه رانندگان تاکسی و سهمیه نوسازی ناوگان تاکسی و عوارض آلایندگی تصویب شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول