اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خبر خوب| دسترسی همه روستاهای شهرستان ایجرود به گاز طبیعی

همزمان با هفته دولت عملیات گازرسانی به روستاهای بالای20 خانوار شهرستان ایجرود در استان زنجان به پایان رسید.

خبر خوب| دسترسی همه روستاهای شهرستان ایجرود به گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با بهره‌برداری از گازرسانی به روستای گنبد زنجان در هفته دولت؛ 65 روستای شهرستان ایجرود به شبکه گاز کشور متصل شد تا عملیات گازرسانی به همه روستاهای بالای20 خانوار شهرستان سبز ایجرود به پایان برسد.

رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 9 طرح گازرسانی در شهرستان ایجرود؛ همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: با گازرسانی به روستای گنبد زنجان و پیوستن 65 روستای این شهرستان به شبکه گاز کشور؛ عملیات گازرسانی به همه روستاهای بالای20 خانوار شهرستان سبز ایجرود با پوشش 99 درصدی گازرسانی روستایی به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به یک روستا و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 4 روستای دیگر شهرستان ایجرود گفت: با اختصاص و صرف هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد و 888 میلیون تومان اعتبار؛ 29 واحد مسکونی بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی شده و طرح گازرسانی به 56 واحد مسکونی شهرستان ایجرود در دست اقدام است.

وی با اعلام اینکه ناحیه صنعتی ایجرود و صنایع عمده این شهرستان مانند کارخانه سفال زنجان، کارخانه آجر زنجان، کارخانه سیمان خمسه و شرکت ریخته گری پیوسته سهند (سایت زرین آباد)؛ بهره‌مند از گاز طبیعی است، از افتتاح طرح گازرسانی به 4 واحد تولیدی- صنعتی دیگر با صرف هزینه‌ای بیش از 247 میلیون تومان اعتبار در این شهرستان خبر داد.

سلیمانی نژاد اعلام کرد: در حال حاضر۱۰۰ درصد خانوار شهری و 99 درصد خانوار روستایی شهرستان ایجرود بهره مند از گاز نعمت طبیعی است.

گفتنی است؛ طبق اعلام شرکت ملی گاز ایران، ملاک معرفی شهرستان سبز قرار گرفتن استان‌ها و شهرستانها دسترسی به گاز طبیعی بالاتر از نرم 95 درصدی کشوری است.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول