اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

عملیات ساخت پردیس سینمایی ساری از سر گرفته می‌شود

عملیات ساخت پردیس سینمایی ساری با توافقنامه شهرداری و حوزه هنری از سر گرفته می‌شود.

عملیات ساخت پردیس سینمایی ساری از سر گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در نشست مشترک مسؤولان شهرداری ساری و حوزه هنری، توافقنامه ساخت پردیس سینمایی ایران در ساری امضاء شده است.

در این دیدار که با حضور  مهدی معصومی‌گرجی مدیر حوزه هنری مازندران، پورقاسم مدیر امور سینمایی و طالبی شهردار ساری برگزار شد، روند همکاری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در پایان این نشست توافقنامه همکاری شهرداری ساری و حوزه هنری به امضا رسیده است.

مهدی معصومی گرجی در این دیدار با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای ساخت پردیس سینمایی ساری، گفت:  سرمایه لازم برای اجرای این طرح جذب شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مازندران ضمن رایزنی با شهرداری، فرمانداری و جذب بخش خصوصی به دنبال احداث پردیس سینمایی در شهرهای مختلف استان هستیم.

مدیر حوزه هنری مازندران، خاطر نشان کرد: مقرر شد موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز وابسته به حوزه هنری که مسؤولیت اداره و احداث سینما و پردیس سینمایی در سطح کشور را عهده‌دار است بعد از صدور مجوز پروانه ساخت توسط شهرداری مراحل ساخت پردیس را آغاز و زمینه بهره‌برداری آن را فراهم کند.

به گزارش فارس، پیگیری برای احداث پردیس سینمایی در ساری حدود هفت سال زمان برد و در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ با حضور مسؤولان استانی وقت کلنگ زنی شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول