اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استقرار ۷ سایت سیار ویژه اربعین در مسیرهای منتهی به مرز خسروی/ کیفیت ارتباط زائران افزایش می‌یابد

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به نصب وای‌فا در مرز خسروی و نصب تلفن همگانی و همچنین توسعه اینترنت، گفت: علاوه بر تعداد سایت‌های موجود در مسیر هفت سایت موبایل متحرک یا پرتابل در محورها مستقر شده است.

استقرار ۷ سایت سیار ویژه اربعین در مسیرهای منتهی به مرز خسروی/ کیفیت ارتباط زائران افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات مخابرات در مسیر اربعین به مرز خسروی، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین اقداماتی را در راستای توسعه فیبرنوری در مرز خسروی و بقیه نقاط منتهی به مسیر و همچنین تأمین پوشش اینترنت همراه و سایر نیازها در تمام مسیرهای منتهی به مرز خسروی و حتی منتهی به استان ایلام انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تعداد سایت‌های موجود در مسیر هفت سایت موبایل متحرک یا پرتابل در محورها مستقر شده و تعدادی از ادارات که برای خدمات‌رسانی به زوار نیازمند تأمین ارتباطات داشتند ارتباط مورد نیاز را واگذار کردیم. همچنین تأمین مسیرهای پشتیبان برای بحث ارتباط رسانی به مسیر اربعین توسعه پیدا کرد.

  سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه به نصب وای‌فا در مرز خسروی و نصب تلفن همگانی و همچنین توسعه اینترنت اشاره و بیان کرد: در مسیر مرز سومار هم برای پایداری ارتباط اقدام به اجرای فیبر نوری شده که با باز شدن مسیر توسعه شبکه همراه و اینترنت را در دسترس کار داریم.

وی تصریح کرد: امسال با تغییر تکنولوژی و تأمین سیستم‌های جدیدتر محدودیت‌های که در گذشته داشتیم الان نداریم و سیستم پشتیبان که در سنوات گذشته کمرنگ‌تر بود الان در مرز دیده شده و سعی داریم قطعی برای مسیر زوار پیش نیاید.

امیری به اشاره به خدمات‌رسانی سیار به مشتریان در مسیر خسروی، گفت: دفتر خدماتی در قالب یک موکب در راستای تأمین، تعویض، فعال‌سازی سیم‌کارت و همچنین حل مشکلات اینترنت در مسیر فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: زوار در کشور عراق اگر از سیم‌کارت عراقی استفاده کنند به صرفه است و در مسیر پیاده‌روی اربعین از کربلا به نجف استفاده از وای‌فای به‌صورت رایگان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول