اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نصب 150 المان در نقاط مختلف شهر قیدار

شهردار قیدار با اشاره به نصب بیش از 150 اِلمان در نقاط مختلف شهر از راه‌اندازی کارگاه جوشکاری و تولید المان نوری در قیدار با هدف حرکت در مسیر توسعه محیط شهری خبر داد.

نصب 150 المان در نقاط مختلف شهر قیدار

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار در گفت‌گو با خبرنگار فارس اِلمان‌های نوری دائمی نصب شده و محل‌های نصب در شهر را بیش از 150 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: علاوه بر این ریسه هفت رنگ به طول یک هزار و 300 متر تهیه شده که به همراه اِلمانهای یاد شده، در جای جای شهر قیدار توسط عوامل شهرداری نصب و مستقر شده‌اند. 
شهردار قیدار افزود: اِلمان‌های نوری در مرکز شهر، خیابان امام(ره)، ورودی‌های بلوار دانشگاه، بلوار شهید مظفر ذوالقدر، بلوار شهید سردار سلیمانی نصب شده‌اند که به صورت مناسبتی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. 
وی با بیان اینکه منظر شبانه به عنوان بخش جدا نشدنی در طراحی محیط شهری است که باید به صورت همزمان با باقی قسمت‌ها توسط طراحان شهری، طراحی شود، گفت: به شخصه معتقدم با استفاده از این تکنیک مهم می‌توان سر زندگی و سرحالی را برای شهروندان به ارمغان آورد و آرامش را در فضا برقرار کرد ضمن اینکه میزان اعتبار لازم برای ایجاد آوردن چنین فضای مفرحی، بسیار محدود است. 
شهردار قیدار با اشاره به شعار شهرداری قیدار مبنی بر «شهر نشاط و زندگی» اضافه کرد: نورپردازی المان شهری درست و اصولی فضاهای متفاوت شهری کارایی محیط را در تمام ساعات شبانه‌روز ارتقاء بخشیده و علاوه بر ایجاد فضای مفرح برای شهروندان و مسافران، موجب ماندگاری مردم در محیط بیرون تا دیروقت شده و رونق اقتصادی را فراهم می‌کند. 
وی در بخش دیگری از اظهارات خود به راه‌اندازی کارگاه جوشکاری و تولید المان نوری اشاره کرد و گفت: این کارگاه در بهمن‌ماه سال 1400 توسط شهرداری قیدار ایجاد و راه‌اندازی شده است تا به اهداف تبیین شده در حوزه طراحی محیط شهری جامه عمل بپوشانیم. 
شهردار قیدار «تسریع در اجرای برنامه‌ای زیباسازی»، «استفاده بهینه از منابع انسانی شهرداری و لزوم توجه به بهره‌وری»، «توجه به زیباسازی شهر که از شاخصه‌های نشاط و زندگی به عنوان شعار شهر قیدار است» و در نهایت «صرفه‌جویی در منابع مالی» را از اهداف راه‌اندازی کارگاه جوشکاری و تولید المان دانست. 
موسوی در رابطه با قبول سفارش خارج از شهر قیدار برای ساخت المان‌های نوری گفت: اولویت کاری شهرداری قیدار، تهیه و نصب المان‌های مورد نیاز شهر قیدار است اگر اهداف تبیین شده را در سرتاسر قیدار اجرایی کردیم به منظور درآمدزایی قطعا تولیدات خود را به خارج از قیدار نیز ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول