اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مجاهدان خود را با میدان جدید جهاد و مبارزه منطبق کنند

استاندار قم یکی از ویژگی‌های مشترک شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی را ایمان به خداوند دانست و گفت: امروز میدان و جغرافیای مبارزه تغییر کرده است و ما باید خود را منطبق با این میدان کنیم.

مجاهدان خود را با میدان جدید جهاد و مبارزه منطبق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امشب در برنامه یادواره شهدای کارمند که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدای عزیز در استمرار حرکت شهدای کربلا حرکت کرده و راه آن‌ها را ادامه داده‌اند.

وی با بیان اینکه میدان‌های مبارزه و جغرافیای آن تغییر پیدا کرده است و ما باید خود را با این میادین منطبق کنیم، مطرح کرد: شهید فخری زاده به واسطه تلاش‌های علمی که در مسیر رشد و تعالی کشور داشته است ترور شد و به شهادت رسید.

استاندار قم با اشاره به اینکه شهید رکنی زاده نیز در حفاظت از حریم خانه خدا به شهادت رسیدند، عنوان کرد: میدان می‌تواند متفاوت باشد اما الزاماتی که موجب می‌شود یک نفر به شهادت برسد، تفاوتی ندارد.

وی ادامه داد: یکی از میدان‌های مشترک شهدا کربلا و شهدای انقلاب اسلامی ایمان به خداوند است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه ایمان به خدا سنگ بنای تمام خوبی‌ها است، تصریح کرد: زمینه نزدیکی به خداوند و رقم زدن بستر جاودانگی تنها با ایمان به خداوند حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه ایمان به خداوند، بخشندگی، کرامت و سخاوت می‌آورد، یادآور شد: شهدا نماد ما هستند و ما نیز وظیفه داریم ایمان به خداوند را همیشه و در همه حال داشته باشیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا بیش‌تر به منظور تذکر و یادآوری سیره شهدا است، بیان کرد: شنیدن ویژگی‌های آن‌ها به ما عزت و افتخار می‌دهد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول