اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۰ میلیارد ریال پروژه برق در گچساران


سرپرست اداره برق گچساران گفت: به مناسبت هفته دولت ۶پروژه برق رسانی با اعتبار۱۶۰میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۰ میلیارد ریال پروژه برق در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مهدی چرامی در حاشیه افتتاح شبکه بهسازی روشنایی معابر روستای سربیشه این شهرستان اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق در راستای رفاه حال شهروندان پروژه های متعددی را در گچیاران افتتاح و کلنگ زنی می کند.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت ۶پروژه برق رسانی با اعتبار۱۶۰میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

سرپرست اداره برق گچساران تصریح کرد: افزون بر ۴۶ پروژه اصلاح، احداث، توسعه، بهینه سازی، کاهش تلفات انرژی، برق رسانی به روستاها و روشنایی معابر با اعتبار افزون بر ۱۶۰میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنیرشد.

چرامی عنوان کرد: طول شبکه برق رسانی در این پروژه ها افزون بر ۴۰کیلومتر است.

وی گفت: در این پروژه ها ۷۳۰اصله پایه برق فشار ضعیف و متوسط احداث شد که از این تعداد ۶۲۰ اصله پایه مربوط به فشار ضعیف، ۱۱۰ اصله مربوط به فشار متوسط و 25دستگاه ترانسفورماتور بوده است.

 سرپرست اداره برق گچساران خاطرنشان کرد: با افتتاح و کلنگ زنی این تعداد پروژه سه هزار خانوار روستایی و شهری از برق پایدار بهره مند خواهند شد.

ضرغام علیبازی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویداحمد در این آئین بیان کرد: با افتتاح و کلنگ زنی این تعداد پروژه ۴۰ روستا و شهر دوگنبدان از تامین برق پایدار بهرهمند خواهند شد.

وی ادامه داد: با این اقدام تاثیرگذار بخش عمده ای از نوسانات، ناپایداری، افت ولتاژ و سرقتوهای احتمالی شبکه حذف می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویداحمد تصریح کرد: این پروژه ها بر اساس آخزین پیشرفت های شبکه ای و تجهیزات صنعت برق اجرامی شوند، وبا این اقدام در صورت بروز مشکلات روشنایی معابر، این روستاهای تحت پوشش ساماندهی خواهتد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول