اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ملی‌پوش وزنه‌برداری: هدف من کسب مدال در المپیک ۲۰۲۴ است/ از مسؤولان اصفهانی گله‌مندم

وزنه‌بردار اصفهانی تیم‌ ملی گفت: همیشه گلایه‌ها را گفتم و واقعا آدم به یک جایی می‌رسد که خسته می‌شود، چون گوش شنوایی وجود ندارد؛ من واقعا از مسؤولان استان اصفهان گله‌مندم، بعد از قهرمانی جهان قول‌های زیادی به من داده شد که هیچ کدام عملی نشد.

ملی‌پوش وزنه‌برداری: هدف من کسب مدال در المپیک ۲۰۲۴ است/ از مسؤولان اصفهانی گله‌مندم

رسول معتمدی، ملی‌پوش اصفهانی وزنه‌برداری کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در رابطه با کسب مدال طلا در مسابقات کشور‌های اسلامی اظهار داشت: مسابقات کشور‌های اسلامی خصوصا در رشته وزنه‌برداری در سطح بسیار بالایی برگزار شد؛ رقابت در دسته ۱۰۲ کیلوگرم حتی سخت‌تر از مسابقات قهرمانی جهان بود.

وی افزود: من در مسابقات قهرمانی جهان با مجموع ۳۹۷ کیلو‌گرم مدال طلا را کسب کردم، در حالی که در این رقابت‌ها با مجموع ۴۰۰ کیلو‌گرم روی سکوی نخست ایستادم.

معتمدی با بیان این که در دسته ۱۰۲ کیلوگرم وارد مسابقات المپیک شده است، خاطرنشان کرد: رقابت در این دسته روز به روز سخت‌تر می‌شود و اوج این رقابت در مسابقات جهانی کلمبیا است که نخستین رقابت گزینشی المپیک بعدی نیز خواهد بود؛ به همین دلیل برای المپیک بعدی باید رکورد را افزایش دهم تا موفق به کسب سهمیه شوم.

وزنه‌بردار اصفهانی تیم ملی افزود: نیم‌نگاهی به رقبا دارم، اما همیشه گفته‌ام که من با خودم رقابت می‌کنم و باید تلاش کنم خودم را ارتقا دهم؛ هدف اصلی من حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس و کسب مدال است.

وی با بیان این نکته که مدال المپیک با پیام پرمهر مسؤولان به دست نمی‌آید، گفت: همیشه گلایه‌ها را گفتم و واقعا آدم به یک جایی می‌رسد که خسته می‌شود، چون گوش شنوایی وجود ندارد؛ من واقعا از مسؤولان استان اصفهان گله‌مندم، بعد از قهرمانی جهان قول‌های زیادی به من داده شد که هیچ کدام عملی نشد.

معتمدی تصریح کرد: اصفهان تاکنون در تاریخ المپیک موفق به کسب یک مدال شده‌ و احتمالا دلیلش این است که ورزشکاران به‌خوبی حمایت نمی‌شوند؛ من شغل و حقوق ثابتی ندارم و در استان هم حمایت نمی‌شوم، اگر مدالی کسب شده، نتیجه تلاش‌های شخصی خودم بوده است و از جیب شخصی هزینه‌هایم را داده‌ام.

وزنه‌بردار باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با شرایط این باشگاه نیز گفت: اینطور که متوجه شدم، ذوب‌آهن قصد تی‌مداری در لیگ را دارد؛ باید ببینم بودجه تیم برای چه لیگی و چه سطحی تعیین می‌شود، به تازگی با علی‌جباری سرمربی تیم صحبت کردم و او گفت که هنوز زمان قراردادها فرا نرسیده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول