اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ایجاد و تثبیت ۴۲۳۱ فرصت شغلی توسط صندوق کارآفرینی امید/۱۴ طرح اشتغال‌زا در هفته دولت افتتاح می‌شود

سرپرست صندوق کارآفرینی امید از افتتاح ۱۴ طرح در هفته دولت خبر داد و گفت: این تعداد طرح اغلب در حوزه روستایی و دانش‌بنیان بوده و ۱۶۷ فرصت شغلی را ایجاد خواهد کرد.

ایجاد و تثبیت ۴۲۳۱ فرصت شغلی توسط صندوق کارآفرینی امید/۱۴ طرح اشتغال‌زا در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید نهادی عمومب غیردولتی با رویکرد حمایت از کسب‌وکارهای خرد و کوچک است.

وی خاطرنشان کرد: این صندوق در سال‌های اخیر برنامه‌های حمایتی با ساختار اقتصادی متفاوت در جهت کاهش فقر و افزایش تولید داشته و از این نظد جایگاه درخوری را برای خود کسب کرده است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید لرستان با بیان اینکه این مجموعه در زمینه حمایت از کسب‌وکارها به صورت تخصصی فعالیت دارد، افزود: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای شهریور گذشته تا کنون اقدامات خوبی در حوزه مختلف خدمات کشاورزی، صنعت و همچنین تثبیت فعالیت‌های اشتغال‌زا اعتبارات خوبی را پرداخت کند.

بیرانوند با اشاره به ایجاد و تثبیت ۴ هزار و ۲۳۱ شغل طی یک سال گذشته، تصریح کرد: در حوزه کشاورزی ۱۲۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۹۶ میلیارد تومان، خدمات ۱۳۳۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۹۵ میلیارد تومان، صنعت ۸۲۴ فقره به مبلغ ۶۷ میلیارد تومان و در حوزه وجوه مردمی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در مجموع ۲۷۰ میلیارد تومان برای ۴ هزار و ۲۴۱ فرصت شغلی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۵ ماهه نخست امسال عملکرد ۱۰۰ درصدی و مشابه کل سال ۱۴۰۰ را داشته‌ایم، به‌گونه‌ای که از ابتدای سال تا کنون ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که در مجموع سال گذشته نیز این مبلغ را پرداخت کردیم.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید از افتتاح ۱۴ طرح در هفته دولت خبر و ادامه داد: این تعداد طرح اغلب در حوزه روستایی و دانش‌بنیان بوده و ۱۶۷ فرصت شغلی را ایجاد خواهد کرد.

بیرانوند با اشاره به رتبه نخست صندوق کارآفرینی استان در زمینه جذب اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری، گفت: این مجموعه ۲۳ هزار نامه را دریافت کرده که ۱۲ هزار مورد آن مربوط به اشتغال و کارآفرینی بوده و تاکنون برای هزار مورد آن تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول