اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

سیستان وبلوچستان رتبه دوم خانه های خلاق کشور را دارد

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: خوشبختانه با توجه به زیرساخت های موجود و تلاش های انجام شده، پارک علم و فناوری استان در حوزه راه اندازی خانه های خلاق در جایگاه دوم کشوری قرار دارد.

سیستان وبلوچستان رتبه دوم خانه های خلاق کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان. حسین مدرس خیابانی در جلسه قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: با توجه به توسعه زیر ساخت های شکل گیری شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق که در این استان انجام شده خوشبختانه سیستان وبلوچستان به لحاظ راه اندازی خانه های خلاق و نوآور با داشتن 7 خانه فعال در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

وی افزود: با تلاش مدیران و نیروهای توانمند، جوانان خلاق و تحصیلکرده استان، سیستان وبلوچستان هم اکنون به لحاظ تعداد شرکت های خلاق نیز جزو 5 استان برتر کشور قرار گرفته که این موفقیت ها حاصل تلاش همه نیروهای خلاق استان است که باید بیش از پیش مورد حمایت قرار بگیرند.

مدرس خیابانی اظهار داشت: با توجه به توسعه حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه و تکمیل زنجیره مرکز کارآفرینی، مرکز نوآوری و مرکز رشد در دانشگاه سیستان و بلوچستان با درنظر گرفتن زیرساخت های توسعه ای، اقدام به راه اندازی پردیس علم و فناوری در دانشگاه نموده که ۸ ساختمان توسعه ای در محدوده کنونی دانشگاه و ۲۰ هکتار در فاز اول در اراضی متعلق به دانشگاه و ۵۰ هکتار در فاز دوم برای توسعه پردیس علم و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است که موجب توسعه اقتصاد دانش بنیان خواهد شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول