اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تکریم و معارفه سرپرست شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران

مراسم تکریم و معارفه سرپرست شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران با حضور معاون شهردار تهران و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

تکریم و معارفه سرپرست شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،مراسم تکریم و معارفه سرپرست شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران با حضور معاون شهردار تهران و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

در این مراسم سید مجتبی شفیعی معاون حمل ونقل وترافیک با اشاره به اینکه در شرایط فعلی شرکت بهره‌برداری مترو یکی از مهم‌ترین حوزه‌های خدمات‌رسان به شهروندان است،گفت: با توجه به وجود موضوعات زیاد از یکسو و زمان محدود از سوی دیگر، باید با رویکرد اولویت بندی بصورت فرآیند و سیستماتیک به امور جاری رسیدگی شود.

شفیعی با تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتنگ با شهروندان افزود: نکته حائز اهمیت دیگر که انتظار میرود مدیر عامل جدید در نظر بگیرد، توجه و دقت به جزئیات به‌ویژه در ایستگاه‌های مترو است که می‌تواند گاهی با بکارگیری یک ابتکار عمل و یا هزینه جزیی، اقدام موثری به نفع شهروندان باشد.

معاون حمل و نقل وترافیک همچنین از زحمات شبانه‌روزی مهدی شایسته اصل قدردانی کرد و گفت: ایشان انصافا در زمان سخت و پر چالشی قبول مسئولیت کرد و امیدواریم مدیرعامل جدید با اتکا به تجربیات و ایده هایی که در بدنه شرکت وجود دارد تحت یک نظام مشارکتی به نحو اکمل وظایف خود را انجام دهد.

در ادامه این مراسم گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل قبلی گفت: یکی از ابتکارات خوب شهردار تهران،صدور احکام یکساله مدیریت است و تغییر مدیران لزوما به معنای ناکارآمدی و یا دارای مفهوم منفی نیست بلکه فرصتی برای ظهور ظرفیت های جدید و جایگزینی ظرفیت‌های گذشته است.
سید مناف هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه همچنین ضمن قدردانی و خیر مقدم به مدیران سابق و جدید گفت: یکی از آرزوهای بزرگ همه مدیران شهری و همه شهروندان تهرانی حمل ونقل پاک است و ما افتخار می‌کنیم که در حوزه حمل ونقل شهری بیش از 20 سال تجربه کاری داریم.

هاشمی ادامه داد: با وجود داشتن زیرساخت و تجهیزات قطعا باز هم باید به مسئله اورهال و امنیت مترو توجه ویژه شود و از این منظر هیئت مدیره شرکت از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

در این نشست مهدی شایسته اصل نیز از زحمات همکاران و تلاشهای شبانه‌روزی کارکنان شرکت بهره‌برداری تشکر کرد.

همچنین عباسی نامی سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه،ضمن قدردانی از تلاشهای گذشته و اشاره به اینکه خود نیز از مدیران قبلی این شرکت بوده است گفت: بازگشایی مدارس و تدابیر روز اول مهر در حال حاضر اولویت اول برنامه‌های میان‌مدت است و در بلندمدت  و تا پایان سال حتما تصمیمات و اقدامات جدیدی در حوزه اورهال قطارها داریم که امیدواریم با همکاری جمعی به نحو احسن در خدمت مردم باشیم.

نامی همچنین به استفاده از ظرفیت‌های بدنه این شرکت در جایگاه مدیریت نیز اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن معرفی حامد عباسی نامی به عنوان سرپرست و عضو هیأت مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ، از زحمات مهدی شایسته اصل مدیرعامل سابق این شرکت با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول