اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مبارزه با آفت مگس میوه باید همگانی باشد

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه آفت مگس میوه در بیشتر باغ‌ها به‌ویژه باغ‌های مخلوط مشاهده شده است، گفت: باتوجه به اینکه این آفت همگانی است مبارزه باید همگانی و  توسط همه باغداران باشد.

مبارزه با آفت مگس میوه باید همگانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عبدالرحمن زاغی مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران امروز درباره وضعیت آفت مگس مدیترانه در باغ‌ها باتوجه به اینکه برداشت مرکبات را پیش‌رو داریم در گفت‌وگویی، اظهار کرد: شاهد آفت مگس مدیترانه در باغ‌های استان هستیم.

وی با بیان اینکه باغداران باید به مسائل مدیریتی باغ‌ها آگاه باشند، افزود: بحث مدیریت مگس میوه در باغ‌ها مهم‌ترین موضوعی است که باغداران باید به آن توجه کنند.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: تاکید ما به باغداران داشتن اطلاعات لازم برای مدیریت آفت در باغ‌ها است که در این زمینه دوره‌های آموزشی را برای باغداران برگزار کردیم.

زاغی با اشاره به اینکه آفت مگس میوه در بیشتر باغ‌ها به‌ویژه باغ‌های مخلوط مشاهده شده است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه این آفت همگانی است مبارزه باید همگانی و  توسط همه باغداران باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول