اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

استیضاح شهردار مراغه از شایعه تا واقعیت

رئیس شورای شهر مراغه گفت : طرح موضوع استیضاح شهردار مراغه شایعه بی‌اساس است.

استیضاح شهردار مراغه از شایعه تا واقعیت

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اظهار کرد: آنچه در موضوع استیضاح شهردار در سطح شهر و فضای مجازی مطرح است واقعیت ندارد.

وی افزود: شورا با شهردار مشکلی ندارد و با تمام توان و تا زمانی که فعالیت‌های شهرداری به شکل فعلی و سرعت ادامه پیدا کند در کنار شهردار مراغه است.

به گفته رئیس شورای شهر مراغه، شهردار این شهر برای یک سال آینده برنامه‌ریزی کرده و طرح‌هایی که برای شهر تدوین شده در حال ثمر دادن است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم شورا و شهرداری اجرای طرح ساماندهی فاز چهار صوفی‌چای ( مسیر سلامت ) است و تلاش خواهیم کرد با حمایت از شهردار این طرح و طرح‌های دیگر به سرانجام برسد.

عسگری یادآور شد: طرح هرگونه اختلاف بین اعضای شورا شهر کاملا مردود است و شورا و شهرداری با تمام توان در خدمت مردم هستند.

خوش‌رفتار، عضو شورای اسلامی شهر مراغه  بیان داشت: هیات رئیسه جدید شورای شهر فعالیت خود را با قوت آغاز کرده و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی متذکر شد: موضوع استیضاح شهردار مراغه در هیات رئیسه جدید شایعه است. شهردار مراغه با تمام توان در حال اجرای طرح‌های عمرانی شهری است، اضافه کرد: تا زمانی که شهردار طرح‌های شهری را اجرا می‌کند، شورا در کنار شهرداری خواهد بود.

خوش‌رفتار در ادامه خاطرنشان کرد: هدف شورا خدمت به مردم است و تا زمانی که شهردار در خدمت مردم باشد شورا نیز از شهردار حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول