اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نگرانی بابت وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر نداریم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: آذر ماه سال گذشته اقدامات ترمیمی چمن ورزشگاه فولادشهر را انجام دادیم و در حال حاضر چمن ورزشگاه کیفیت مناسبی دارد.

نگرانی بابت وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر نداریم

علی احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص میزبانی ورزشگاه فولادشهر از بازی سپاهان و فولاد خوزستان اظهار داشت: باشگاه سپاهان با توجه به مشکلاتی که برای چمن ورزشگاه نقش‌جهان ایجاد شده است، درخواست میزبانی در ورزشگاه فولادشهر را داشت.

وی با بیان اینکه سال گذشته این مشکل برای باشگاه ذوب‌آهن نیز به وجود آمده بود و سپاهان درخواست ما را قبول کرد، گفت: درخواست باشگاه سپاهان متقابلا قبول شد، رقابت در زمین است و در راستای اعتلای ورزش استان با یکدیگر همکاری و تعامل داریم.

احسانی یادآور شد: با توجه به این‌که باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان در بیرون از زمین و جدایی از مباحث رقابتی، با یکدیگر دوست و همکار هستند، با این درخواست موافقت کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر گفت: آذر ماه سال گذشته اقدامات ترمیمی چمن ورزشگاه فولادشهر را انجام دادیم و در حال حاضر چمن ورزشگاه کیفیت مناسبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ هزار متر مربع خزانه چمن در کنار ورزشگاه فولادشهر داریم و حتی در صورت خرابی جزئی، می‌توانیم به خوبی چمن ورزشگاه فولادشهر را ترمیم کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول