اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

روبان ۶۳ پروژه در جوانرود بریده شد/ فرماندار: هیچ پروژه نیمه تمامی افتتاح نشد

فرماندار جوانرود گفت: در مجموع ۷۰ پروژه بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال در حوزه‌های عمران روستایی و شهری افتتاح و یا آیین عملیات اجرایی آن آغاز شد.

روبان ۶۳ پروژه در جوانرود بریده شد/ فرماندار: هیچ پروژه نیمه تمامی افتتاح نشد

سعدی نقشبندی فرماندار جوانرود امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت در خصوص برنامه‌های اجرایی این هفته در شهرستان، اظهار کرد: در مجموع ۷۰ پروژه بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال در حوزه‌های عمران روستایی و شهری افتتاح و یا آیین عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

وی ادامه داد: هفت پروژه از این تعداد مربوط به آیین آغاز عملیات اجرایی با مبلغ ۱۶۹ میلیارد ریال و ۶۳ پروژه هم مربوط به آیین بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ها با مبلغ ۵۹۱ میلیارد ریال بوده که برگزار شده است.

فرماندار جوانرود گفت: این ۶۳ پروژه ۱۰۰درصد عملیات اجرایی آن تمام شده و به هیچ عنوان پروژه‌ای که قابلیت بهره‌برداری نداشته باشد در لیست پروژه‌های افتتاحی نیامده است.

وی تصریح کرد: احداث پست و اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق شهری و روستایی، ۶ مورد طرح‌های هادی روستایی، بهسازی معابر و هدایت آب‌های سطحی در شهرهای جوانرود و شروینه، آسفالت راه‌های روستایی به طول ۱۵ کیلومتر، افتتاح زمین چمن مصنوعی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، گازرسانی به چهار روستای شهرستان و ۴ واحد تولیدی، افتتاح ۶ مورد مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی، پایگاه امداد و نجات بین راهی هلال احمر از جمله مهمترین پروژه‌های افتتاحی بوده است.

نشست با اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی خدمات دولت، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، استقرار میز خدمت دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، تجلیل از کارکنان نمونه دولت در سطح ادرات شهرستان، مسابقات دوومیدانی و دوچرخه‌سواری از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته دولت بوده که نقشبندی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول