اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افتتاح 4 پروژه آموزشی به مناسبت هفته دولت در قم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از افتتاح 4 پروژه آموزشی به مناسبت هفته دولت خبرداد و گفت: در سال تحصیلی پیش‌رو نیز 20 پروژه آموزشی افتتاح می‌شود.

افتتاح 4 پروژه آموزشی به مناسبت هفته دولت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمدرضا اجتهادی پیش از ظهر امروز یکشنبه 6 شهریورماه در مراسم افتتاح 4 پروژه آموزشی و پرورشی در هفته دولت، با اشاره به اینکه 40 پروژه آموزشی در استان فعال است، اظهار کرد: بیش از 20 پروژه در سال تحصیلی پیش رو افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات فراوانی در حوزه کمبود محیط آموزشی در استان داریم، عنوان کرد: با تلاش‌های فراوان و روزافزون به دنبال رفع این مشکلات هستیم و خوشبختانه در مجموعه مدیریت استان نیز این عزم وجود دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از افتتاح استخری در محله شیخ آباد با اعتبار 25 میلیارد تومان یاد کرد و گفت: امروز، پروژه مدرسه شهید فخری‌زاده با اعتبار 15 میلیارد تومان و دو کارگاه با اعتباری 2.5 میلیارد تومانی افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین اهداف وزارتخانه توسعه هنرستان‌ها است، مطرح کرد: هزینه احداث هنرستان‌ها بسیار سنگین است اما در استان درحال احداث یک هنرستان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به قم هستیم.

اجتهادی ادامه داد: در این راستا از ظرفیت مدارسی که قابلیت تبدیل شدن به هنرستان داشته باشند، استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول