اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه دهدشت به مربیان ورزشی چه قولی داد؟

امام جمعه دهدشت از همکاری همه‌جانبه با مربیان ورزشی در این شهرستان خبر داد.

امام جمعه دهدشت به مربیان ورزشی چه قولی داد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جمع ورزشکاران کاراته‌کاهای قهرمانی آسیایی در دهدشت، اهمیت ورزش در جهان امروز را یک مسئله خاص عنوان و اظهار کرد: امروز ورزش یک مقوله سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

امام جمعه دهدشت افزود: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا اقتصادشان را بر پایه ورزش می‌گذارند و بر همین اساس خیلی از کشورها در تلاش هستند که میزبانی مسابقات ورزشی را به عهده بگیرند.

وی با بیان این که امر به ورزش امر به سلامت جامعه است گفت: خروجی ورزش نشاط در جامعه است و هر آن‌چه در این زمینه هزینه کنیم ضرر نمی‌کنیم و سرمایه‌گذاری برای آیندگان است.

وحدانی‌فر خواستار همکاری مسئولان با مربیان ورزشی شد و بیان کرد: آن چیزی که انسان را در زندگی موفق می‌کند برنامه‌ریزی با تداوم است.

وی با توجه به خواسته مربیان کاراته‌کا جهت آوردن ورزش‌های انفرادی در روستاها، از همکاری همه‌جانبه برای آوردن ورزش به روستاها جهت شناسایی استعدادهای ورزشی و افتخارآفرینی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خبر داد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول