اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اعلام ترک فعل برای مدیران متخلف در حوزه ترخیص کالا از گمرکات خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از اعلام ترک فعل برای مدیرانی که نسبت به ترخیص کالاها و اموال از گمرکات و بنادر استان، کوتاهی یا تخلف داشته‌اند،خبر داد.

اعلام ترک فعل برای مدیران متخلف در حوزه ترخیص کالا از گمرکات خوزستان

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان،در بازدید از انبارهای کالا در گمرک و بنادر خرمشهر و در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:در این بازدیدها عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مورد بررسی قرار می‌گیرد و ترک فعل برای مدیرانی که نسبت به ترخیص کالاها و اموال از گمرکات و بنادر استان، کوتاهی یا تخلف داشته‌اند اعلام می‌شود.

وی افزود:بخشی از این مسائل مربوط به پرداخت عوارض و حقوق دولتی است که اقدامات لازم طی فرایند معمول انجام می‌شود اما بخشی از مسئله مربوط به سازمان اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که در این خصوص پیگیری‌های لازم از طریق دادستانی مرکز استان و کشور جهت تسریع در ترخیص کالاها در دست اجراست.

جعفری چگنی در خصوص خودروهای موجود در این انبارها، گفت:احکام این خودروها باید در تهران صادر شود که در صورت صدور احکام، تصمیمات لازم جهت اجرای سریع آن اتخاذ می‌شود.

وی تصریح کرد:نسبت به اجرای احکام قضایی سایر اموال نیز چنانچه آرایی از سوی دستگاه قضایی یا نهادهای شبه قضایی صادر شود، تسریع لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول