اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

احداث مراکز علمی، درمانی ذخیره‌ای پایدار برای آیت‌الله ناصری است

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها موجب دلدادگی و ارادت خیل عظیمی از مومنان به آیت‌الله ناصری و احداث مراکز علمی، درمانی و عام‌المنفعه ، ذخیره‌ای پایدار برای آن عالم وارسته خواهد بود.

احداث مراکز علمی، درمانی ذخیره‌ای پایدار برای آیت‌الله ناصری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت ارتحال آیت‌الله ناصری نوشت: عالم پرهیزگار و فقیه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد ناصری دولت آبادی(رحمت الله علیه)، که از مفاخر علمی و ذخایر معنوی استان عالم پرور اصفهان و از علمای نامدار دارالمومنین برخوار بودند، ضایعه ای جبران ناپذیر است.

وی در این پیام آورده است: زهد و تقوا، تعلیم اخلاقی طلاب علوم دینی، تبیین معارف اسلامی و ترویج فرهنگ مهدوی از خصوصیات بارز این فقیه پارسا بود و دلباختگی کم نظیر به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحناله الفداه)، شاخصه ممتاز ایشان به شمار می‌رفت، توجه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها موجب دلدادگی و ارادت خیل عظیمی از مومنان به ایشان و احداث مراکز علمی، درمانی و عام‌المنفعه ، ذخیره‌ای پایدار برای آن عالم وارسته خواهد بود.

همچنین عباس مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: خبر ناگوار ارتحال عالم پارسا و زاهد شهیر حضرت آیت‌الله ناصری (طاب ثراه) موجی از غم و اندوه برای مردم قدردان ایران اسلامی و بلکه سایر بلاد مسلمان ایجاد کرد که این رخداد نشان از مراتب رشد، عرفان و عظمت عبودیت فردی است که عمر پر بار خویش را برای هدایت و رشد مردمان از یک سو و خودسازی و تهذیب نفس از سوی دیگر به کار گرفت.

اینک مفهوم حکیمانه « اذا مات‌العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمة لایسدها شیء » به وضوح قابل درک است و قطعا خدمات ماندگار آن عالم جلیل القدر در عرصه های مختلف تربیتی و آموزشی که دامنه آن محدود به صرفا یک شهر و دیار هم نیست به عنوان صدقه جاریه، دستگیر آن شخصیت آبرومند در درگاه الهی خواهد بود.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول