اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۱۰۰ نفر در گناباد با راه اندازی طرح توسعه یک واحد صنعتی مشغول به کار شدند

فرماندار گناباد با اشاره به حل مشکل سرمایه در گردش یک واحد صنعتی در این شهرستان با دستور وزیر صمت، گفت: با راه اندازی طرح توسعه این واحد صنعتی ، هزار و ۱۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

۱۱۰۰ نفر در گناباد با راه اندازی طرح توسعه یک واحد صنعتی مشغول به کار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا نصیری  حل مشکل سرمایه در گردش چینی تقدیس گناباد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بااعتبار ۴۰ میلیارد تومان را یکی از اقدامات مهم این هفته دانست و افزود: با راه‌اندازی طرح توسعه این واحد صنعتی ، هزار و ۱۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال  طرح صنعتی و روستایی افتتاح و به بهره برداری رسید، به طرح توسعه کارتن کوثر در هفته دولت بااعتبار ۲۵ میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح، اعتبارات لازم توسط بخش خصوصی و اعتبار بانکی تأمین شد.

وی طرح مونتاژ تراکتور بااعتبار ۳۵ میلیارد تومان با ظرفیت سالانه مونتاژ یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور را یکی دیگر از طرح‌های مهم هفته دولت دانست که با حضور وزیر صنعت، معدن در این شهرستان افتتاح شد.

نصیری ادامه داد: با دستور استاندار پست موبیل برق گناباد به این شهر منتقل شد، اکنون این پست از دو ماه قبل بااعتبار ۳۱ میلیون تومان راه‌اندازی شده و فعال است.

وی همچنین به افتتاح فاز دوم کارخانه دانه‌بندی آرا سیلیس گناباد بااعتبار ۶۵ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: این کارخانه قابلیت کنستانتره آهن و فراوری روزانه ۲۵۰ تن سلیس را دارد. این کارخانه، نیازمندی صنایع خراسان رضوی را از داخل استان با هزینه کمتری تأمین می‌کند.

فرماندار گناباد افتتاح کارخانه دانه‌های روغنی به اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، راه‌اندازی طرح تولید مبل با حمایت کمیته امداد امام خمینی بااعتبار دو میلیارد تومان، اجرای طرح هادی روستای رضو و سنگفرش داخل روستا را از دیگر طرح‌های افتتاح‌شده در این شهرستان عنوان کرد.

وی کلنگ زنی آب‌رسانی دریکی از روستاهای شهرستان بااعتبار یک میلیارد تومان، افتتاح زمین چمن روستای زیبد بااعتبار۹۰۰ میلیون تومان کمک خیرین و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های مردمی را جزء برنامه‌های هفته دولت در شهرستان گناباد عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول