اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح و بهره برداری از ۷ طرح عمرانی و اقتصادی در اسلامشهر

۷پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان اسلامشهر با حضور معاون هماهنگی اقتصادی استاندار تهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح و بهره برداری از ۷ طرح عمرانی و اقتصادی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، در چهارمین روز از هفته دولت ۷ پروژه عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر۷۰۰ میلیارد ریال ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان اسلامشهر، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در سفر امروز معاون هماهنگی اقتصادی استاندار تهران به شهرستان اسلامشهر، مسؤولین حاضر از یک شرکت دانش بنیان که در عرصه تولید الیاف نانو و دستگاههای صنعتی فعالیت دارد، بازدید کرده و درجریان روند فعالیتهای آن قرار گرفتند و در ادامه سالن ورزشی شهدای مدافع حرم روستای حسین آباد که از سالن ۱۳۹۸ شروع به احداث شده را همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و بزرگداشت هفته دولت  افتتاح و مورد بهربرداری قرار گرفت.

افتتاح و بهره برداری از دبستان ۶ کلاسه خیرساز بانو فاطمه حجره روستای شاطره و ساختمان منطقه۴ شهرداری اسلامشهر، افتتاح خط جدید تولید کفش دریک شرکت صنعتی، بهره برداری از پروژه آبیاری تحت فشار موقوفه حکیم هاشمی و افتتاح سالن ورزشی روستای قاسم آباد بخش چهاردانگه از مجموع ۳۱ پروژه عمرانی اقتصادی شهرستان اسلامشهر است، که به صورت نمادین با حضور مسئولین همزمان باگرامیداشت هفته دولت  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با هفته دولت تعداد۳۱ پروژه عمرانی اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی درحوزه های مختلف عمرانی، آموزشی، خدماتی، رفاهی و تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۱۵۰۰نفر از جوانان بومی شهرستان اسلامشهر افتتاح، بهره برداری و گلنگ زنی می شود. 

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول