اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مسیر سوخت‌رسانی در سطح استان خراسان‌رضوی روان است

معاون فنی عملیاتی منطقه خراسان رضوی گفت: مسیر سوخت‌رسانی در استان خراسان رضوی روان است .

مسیر سوخت‌رسانی در سطح استان خراسان‌رضوی روان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدحسن نبوی نژاد معاون فنی عملیاتی منطقه خراسان رضوی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های پخش فرآورده‌های نفتی در نیشابور، اظهار کرد: با اینکه ما ۹۰۰ کیلومتر از نزدیکترین پالایشگاهها دور هستیم، به همت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هیچ‌گونه مشکلی برای عرضه سوخت در سطح استان خراسان‌رضوی نداریم و مسیر سوخت‌رسانی در استان روان است.

وی در خصوص کمبود جایگاه سی‌ان‌جی در نیشابور بیان کرد: ۱۰ درصد سی‌ان‌جی استان در نیشابور عرضه می‌شود که ما هم از این وضعیت راضی نیستیم‌ و باید جایگاه سی‌ان‌جی افزایش پیدا کند.

معاون فنی عملیاتی منطقه خراسان رضوی در ادامه توضیحاتش افزود: باید در طرح مبله شهری در ۴ یا ۵ نقطه نیشابور زمین برای جایگاه سی‌ان‌جی با تمام مجوزات اختصاص داده شود، تا متقاضی برای اخذ مجوزهای لازم معطل نشود. در این صورت سرمایه‌گذار می‌داند، در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که تمامی موافقت‌ها و مجوزهای دولتی اخذ شده است. 

نبوی نژاد با بیان این که ساعت متوسط کارکرد کمپرسور در نیشابور بالاتر از حد استاندارد است، یادآور شد: متوسط کارکرد کمپرسور در جایگاه‌های کل کشور ۱۰ ساعت، در استان خراسان‌رضوی ۱۳ ساعت و در نیشابور ۱۷ ساعت است. این رقم نشان می‌دهد که در نیشابور کمبود جایگاه داریم و باید احداث شود‌‌.

وی با اشاره به این که در همین جایگاه‌های موجود هم نازل‌ها به درستی کار نمی‌‌کنند و نیاز به تعمیر دارند، تاکید کرد: باید همین امکانات موجود را به خوبی نگهداشت کنیم. از این رو شهرداری نیشابور باید تعمیر و نگهداشت  جایگاه‌ها را به پیمانکار بسپرد تا همین نازل‌های موجود فعال باشند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول