اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح ۹۰ طرح‌ با اشتغالزایی یک‌هزار نفر طی هفته دولت در سیرجان

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: در هفته دولت ۹۰ طرح عمرانی، صنعتی و معدنی، ورزشی، برق و روشنایی و آبرسانی با اعتبار بیش از ۱۴۰ هزارمیلیارد در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای بیش از یک‌هزار نفر اشتغالزایی خواهند داشت.

افتتاح ۹۰ طرح‌ با اشتغالزایی یک‌هزار نفر طی هفته دولت در سیرجان

به گزاش خبرگزاری فارس از سیرجان، علی یعقوبی‌پور سرپرست فرمانداری سیرجان اظهار کرد: امروز به‌مناسبت هفته دولت سالن آرامستان شهرداری سیرجان با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع  و ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری و طرح آبرسانی به روستای مهدی‌آباد بلورد که برای این طرح ۶ هزار و ۱۰۰ متر لوله‌گذاری انجام شده و ۹ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت آبفای سیرجان هزینه شده است که ۴۰ خانوار با جمعیت ۱۵۰ نفراز آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند، افتتاح شد.

وی ادامه داد: پارک شهدای گمنام شهرداری بلورد هم با هزینه ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات بخشداری بلورد و با ۵ هزار مترمربع عملیات سنگ‌فرش و جدول‌گذاری و مصلای بهشت زهرا شهر بلورد با حجم کاری یک‌هزار متر مربع زیرسازی و هزینه ۱۵ میلیارد ریال، بهره‌برداری از معابر این شهر با حجم عملیات ۵۰ هزار مترمربع و هزینه ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری بلورد و افتتاح معابر روستای بوجان با ۸ میلیارد ریال هزینه از اعتبارات روستایی انجام شد.

سرپرست فرمانداری سیرجان عنوان کرد: ۶ طرح یاد شده جمعا با هزینه ۱۲۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و شهرداری‌ها و بخشداری‌ها به پایان رسیدند و بیش از ۳ هزار نفر ازخدمات‌شان بهره‌مند شدند.

سرپرست فرمانداری سیرجان در این مراسم خاطرنشان کرد: مدیران ما با سرمشق قرار دادن شیوه و مشی فردی و اجتماعی شهیدان رجایی و باهنر، خادمانه در تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب و خدمت صادقانه به مردم تلاش می‌کنند و مردم را پشتوانه خود و سرمایه نظام می‌دانند.

وی یادآور شد: در هفته دولت ۹۰ طرح عمرانی، صنعتی و معدنی، ورزشی، برق و روشنایی و آبرسانی با اعتبار بیش از ۱۴۰ هزارمیلیارد در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای بیش از یک‌هزار نفر اشتغالزایی خواهند داشت.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول