اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره برداری از دو واحد اقتصادی با ۳۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری در گنبدکاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: امروز با حضور استاندار گلستان و معاون اقتصادی استانداری در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت دو واحد تولیدی پرورش مرغ مادر گوشتی و سیلوی ذخیره غلات مجموعا با سرمایه ۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از دو واحد اقتصادی با ۳۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت در دانشگاه شمس اظهار کرد: در سال گذشته قطعی اب و برق در شهرستان سبب تنش های اجتماعی شده بود که با پیگیری های انجام شده در یکسال گذشته توانستیم بخش اعظم از مش‌کلات حوزه آب و برق را برطرف کرده و امسال شاهد هیچ گونه قطع آب و برق در شهرستان نباشیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۳۵۰ مترمکعب لیتر برثانیه کمبود اب در شهرستان داشتیم که تاکنون ۲۲۰ مترمکعب لیتر برثانیه ان جبران شده و تا پایان شهریور کمبود باقیمانده نیز جبران خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی با تمام توان و ظرفیت موجود و با نگاه به درون به دنبال اقدامات تنول افرین باشند و بدانند که دوران پشت میزی برای مدیران پاسخگو نبوده و باید با حضور میدانی در عرصه در تحول و پیشرفت شهر و کشورشان بکوشند.

 

وی ادامه داد: ایجاد سند تحول در شرق گلستان به مرکزیت گنبدکاووس، ایجاد اشتغال روستا محور با محوریت کشت گیاهان دارویی،توسعه گلخانه ها و بومگردی، اقدامات موثر در رشد ۸ درصدی، ایجاد کمپ از محل ماده ۱۶ در راستای جمع اوری معتادان متجاهر از سطح شهر و غیره از جمله اقدامات تحول افرین در حوزه شهرستان است.

دهرویه گفت: امروز با حضور استاندار گلستان و معاون اقتصادی استاندار تعداد ۲۱۷ پروژه با اعتبار بیش از ۷۴۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۹۵ نفر کلنگ زنی و یا افتتاح می شود که بیشترین پروژه ها به صورت افتتاح و بهره برداری است.

وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی درمانگاه بیمارستان خاتم الانبیا با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان، گازرسانی به سه روستای شهرستان گنبدکاووس، بهره برداری فاز نخست سیلوی ذخیره غلات با چهار کندو به ظرفیت ۳۰ هزار تن و سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد تومان در روستای کوچک خرطوم و بهره برداری از مجموعه پرورش مرغ مادر گوشتی در هشت سالن و سرمایه گذاری ۱۳ میلیارد تومان در روستای حالی آخوند از توابع بخش مرکزی از جمله پروژه های هفته دولت است.

 

انقلابی بودن خط مقدم برخوردهای جهانی و توازن بین انقلاب اسلامی و استکبار است

امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: انقلابی بودن جامعه در این دوران سخت است زیرا انقلابی بودن مردم جامعه خط مقدم برخوردهای جهانی و توازن بین انقلاب و استکبار در جهان است.

حجت الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: انقلابی ماندن از انقلابی بودن سخت تر است زیرا همت بلند می خواهد که با توجه به همه مسائل و مشکلات انقلابی بمانیم.

وی تصریح کرد: آنچه که مهم بوده و رهبر معظم انقلاب در هیچ دولتی اشاره نکرده اما در این دولت تاکید داشتند پیوست عدالت محوری در همه طرح ها و برنامه های دولت است.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برای برقراری عدالت باید شاخص هایی داشته باشیم و انهایی که در دولت های گذشته جلو رفته و از رانت و ویژه خواری استفاده کردند باید نگه داشته شده تا بقیه به انها برسند و یکی از ابزار مهم اجرای عدالت محرومیت زدایی است.

ترابی گفت: پیشنهاد می شود واریز یارانه ها باقی بماند اما نباید اشخاصی که از امکانات خوب و بیشتری برخوردار هستند از ان بهره مند شوند.دولت با مجاهدت و شجاعت زیاد در ساماندهی یارانه ها قدم برداشته و بخش زیاد و ضروری ان به سرانجام رسیده است.

 

اساس دین اسلام بر مبنا توحید و وحدت کلمه است

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: بعد از توحید اساس دین مبین اسلام بر‌مبنای وحدت کلمه قرار گرفته و در این مسیر مدیران باید اتحاد بین خود را حفظ کنند.

آخوند عبدالباسط نوریزاد اظهار کرد: مدیران پل بین مردم و حاکمیت بوده و اگر بین مردم با مسئولان و یا مدیران با مدیران اتحاد و وحدت وجود نداشته باشد، حکومت اسلامی در برابر مشکلات و مصائب پیروز نخواهد شد‌.

وی تصریح کرد: بینش سیاسی مردم به ویژه جوانان نسبت به اوائل انقلاب پیشرفت کرده و مردم ایران مسائل روز و رفتار مدیران را تحلیل می کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول