اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آنچه در رابطه با ساید بای ساید های اسنوا باید بدانید

امروزه برند های متفاوتی با محصولات متعدد به بازار عرضه شده اند که خیلی وقت ها انتخاب را سخت کرده و تصمیم گیری را مشکل می سازند. در بین برند های ایرانی، یکی از با کیفیت ترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانه و آشپزخانه، اسنوا می باشد که در ادامه بیشتر به مشخصات این برند و همچنین محصولات با کیفیت آن می پردازیم.

آنچه در رابطه با ساید بای ساید های اسنوا باید بدانید

بیشتر بدانیم در رابطه با برند و کمپانی اسنوا

اسنوا که یکی از برند های به نام ایرانی می باشد. فعالیت خود را با تولید و عرضه انواع لوازم خانه و آشپزخانه از جمله اجاق گاز و کولر آبی در سال 1384 شروع کرد. رسالت اصلی برند اسنوا " باید کاری را انجام دهیم که انسان ها ارزش ارتباط و منفعت تعامل اجتماعی رو درک کنند! و این فقط و فقط با ارتقا دادن سطح مادی، فکری و فرهنگی انسان ها محقق می‌ شود " و همچنین شعار اسنوا " تعهد، کیفیت، هوشمندی و حمایت است. "

بعد از گذشت چندین سال برند اسنوا در کنار تولیدات گذشته و قدیمی خود، شروع به تولید محصولاتی همچون تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و همچنین ماشین ظرفشویی کرد که نه تنها با برند های ایرانی و داخلی، بلکه با کمپانی های خارجی در حال رقابت می باشند.

اسنوا هر روز در تلاش است تا کیفیت محصولات خود را ارتقا داده تا آرامش و راحتی را برای طرفداران خود به ارمغان آورد البته این تلاش ها بی نتیجه نبوده و روزانه به تعداد در خواست کنندگان خریداران محصولات تولیدی این برند افزوده می شود و محبوبیت بسیاری به دست می آورد.

و اما در حال حاضر می خواهیم بیشتر به ساید بای ساید های اسنوا بپردازیم که یکی از محصولات محبوب در بین طرفداران این برند می باشد.

ساید بای ساید های اسنوا

برای زیبایی و چیدمان دلبخواه با هر نوع سلیقه ای برند اسنوا طراحی تمامی یخچال های ساید بای ساید خود را به صورت مینیمال در آورده تا با هر دکوراسیونی سازگاری داشته باشد. تنوع مدل علاوه بر تنوع در رنگ این محصولات باعث محبوبیت بیشتر این ساید بای ساید ها شده است این دسته از یخچال ها با سه سری سایز مختلف (بزرگ، متوسط و کوچک) و حتی بهره گیری از سبک توکار نیز علاقه مندان را جذب خود کرده است.

نسل جدید این یخچال ها از فناوری و تکنولوژی Inverter Digital بهره برده و دارای مصرف انرژی بسیار پایینی می باشند در نتیجه در هزینه های نیز بسیار صرفه جویی خواهند کرد. از دیگر ویژگی های ساید بای ساید اسنوا می توان به سیستم سرمایش هوشمند ، فیلتر رفع بوی نامطبوع و بار خانگی اشاره کرد.

فضای دسته بندی شده داخلی این یخچال باعث قرار گیری راحت تر هر گونه مواد غذایی شده و شما را از شلوغی فضای داخلی رها می کند که می توانید برای هر نوع ماده غذایی، فضایی اختصاصی در نظر بگیرید. از طرفی تعبیه کردن شش حسگر هوشمند تشخیص دما با سیستم Smart Cooling در ساید بای ساید های اسنوا، سبب سرمایش یکنواخت و و پایداری در داخل یخچال شده، تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند.

یکی دیگر از مزایای ساید بای ساید اسنوا، حفظ طعم واقعی غذا ها با بوگیر قدرتمند می باشد. عطر و بوی مواد غذایی نیز همچون طعم آن ها باید تازه و طبیعی حفظ گردد. بوگیر قدرتمند تعبیه شده در سری هارمونی با از بین بردن بو های نا مطبوع، موجب حفظ طعم واقعی غذا ها می گردد.

ساید بای ساید های اسنوا، بـا طراحـی هوشـمندانه و ایجـاد فضـای بیشـتر، امـکان برنامـه ریـزی بلنـد مـدت غذایـی اعضـای خانواده را بـه شـما می دهـد. دسترسـی آسـان بـه مـواد غذایـی بــا اســتفاده از ســامانه های قابــل تنظیــم در محصــول همچنیــن جادهــی ظــروف بلنــد و بــزرگ، بســته های حجیــم و بطری هــای بلنــد تــر از حــد معمــول، از ویژگی هــای دیگــر این ساید بای ساید ها می باشد.

درب سوم، بازتابش سرما، بار خانگی، یخ ساز و آب سرد کن، حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی و داخلی، سرمایش دوگانه، گردش هوای سه بعدی، سیستم بدون برفک، سیستم کاهش صدا در شب، هشدار باز بودن درب، سامانه مدیریت هنگام سفر، مدیریت سرمایش، سامانه خودکار بسته شدن درب ها، محفظه نگهداری میوه ها وسبزیجات، محفظه مخصوص نگهداری مواد پروتئینی، فیلتر هوای داخلی سه لایه و انجماد سریع تنها بخشی از فن آوری های نوین ساید های اسنوا می باشند.

سخن پایانی

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.

درباره انتخاب سنتر

مجموعه انتخاب سنتر، مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی و ارائه دهنده برترین برند های موجود در بازار ایران مانند دوو ، اسنوا و بست می باشد. انتخاب سنتر پس از کسب مجوز های رسمی از اتحادیه لوازم خانگی در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری توسط شرکت «آریا تجارت گستر احسان» با دو دهه فعالیت و چند فروشگاه حقیقی در بورس لوازم خانگی و با هدف گسترش خدمات در سراسر کشور ایجاد شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول