اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کاهش شهر‌های با وضعیت قرمز در خراسان رضوی

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در استان خراسان رضوی از هفت شهر به سه شهر و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از هفت شهر به ۱۰ شهر افزایش یافت.

کاهش شهر‌های با وضعیت قرمز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: هم اکنون شهرهای بردسکن، خلیل آباد و کاشمر  در شرایط قرمز و شهرهای بجستان، کلات، کوهسرخ، گناباد، تربت حیدریه، جوین، خوشاب، داورزن، سبزوار و ششتمد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

وی افزود: همچنین هم اکنون شهرهای باخرز، تایباد، تربت جام، جغتای، چناران، خواف، درگز، رشتخوار، زاوه، سرخس، صالح آباد، فیروزه، فریمان، مشهد، مه ولات، نیشابور، زبرخان، گلبهار و قوچان در شرایط زرد و تنها شهر بینالود در شرایط آبی قرار دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از عموم گروه‌های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی، دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

پهلوان افزود: تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است و عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه و از خود درمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول