اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۶۰۰ نفر در اردوی جهادی پزشکی قرچک ویزیت شدند

بخشدار مرکزی گفت: در حوزه گوش، حلق و بینی ۳۵۰ نفر، در حوزه زنان و ناباروری ۲۰۰ نفر و کلاس های روانشناسی نیز ۶۰ نفر در تیم جهادی پزشکی قرچک حضور پیدا کردند که در مجموع بیش از ۶۰۰ نفر تحت معاینات پزشکی قرار گرفتند.

۶۰۰ نفر در اردوی جهادی پزشکی قرچک ویزیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، در سومین روز از هفته دولت اردوی پزشکی جهادی در سه حوزه مخصوص بانوان، دختران و همسران، پویش چشم و گوش و پویش روانشناسی در بخش مرکزی شهرستان قرچک و در روستای داود آباد برگزار شد.

مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در خصوص برگزاری اردوی جهادی پزشکی تیم کاظمی آشتیانی در شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر سی و پنجمین مرحله تیم پزشکی گروه جهادی کاظمی آشتیانی در روستاهای بخش مرکزی در حوزه‌های مختلف تخصصی و عمومی  انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر در تیم جهادی پزشکی داوود آباد که در مدرسه شهید والامقام هوشنگ داوود آبادی مستقر هستند سه گروه در حوزه تخصصی ناباروری از مرکز رویان حضور دارند و گروه آزمایشگاهی خدمات خون و جواب آزمایش داده شده توسط مراجعه کنندگان در محل تحویل مراجعه کننده ها می‌دهند و خدمات داروخانه ای مربوط به این بخش از دارو های ناباروری می‌باشد که توسط پزشکان تجویز می‌شود.

بخشدار مرکزی افزود: در حوزه گوش و چشم خدماتی از قبیل بینایی‌سنجی، شنوایی سنجی و تجویز داروهای مخصوص گوش، حلق و بینی مستقر است و در نهایت در بینایی سنجی در صورت نیاز به عینک در محل نیاز سنجی و اندازه گیری می‌شود و در نهایت ساخت عینک در دستور کار قرار می‌گیرد.

قیصرپناه خاطرنشان کرد: در حوزه روانشناسی دو دوره کلاس مخصوص خانم های خانه دار و مبارزه با آسیب های اجتماعی، کلاس های فرزندان پروری و فرزندآوری در دو مرحله  صبح و بعد از ظهر برای قشر جوان برگزار شده است.

وی در پایان بیان کرد: در تیم پزشکی و جهادی شهید کاظمی آشتیانی در بخش گوش، حلق و بینی ۳۵۰ نفر ویزیت شدند، همچنین در حوزه زنان و ناباروری ۲۰۰ نفر و در کلاس‌های روانشناسی نیز ۶۰ نفر حضور یافتند که در مجموعه حدود ۶۰۰ نفر تحت معاینات پزشکی قرار گرفته است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول