اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

بادامچیان: به اعتراضات انتخابات خانه احزاب رسیدگی می‌‌شود

رئیس مجمع عمومی خانه احزاب گفت: از معترضان به انتخابات خانه احزاب خواسته‌ایم که اعتراض خود را مکتوب به هیئت رئیسه موقت خانه احزاب ایران تحویل دهند تا پس از بررسی با حضور ناظران، نتیجه نهایی اعلام شود.

بادامچیان: به اعتراضات انتخابات خانه احزاب رسیدگی می‌‌شود

اسدالله بادامچیان رئیس مجمع عمومی خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به روند برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی جدید خانه احزاب ایران، اظهار داشت: در فراکسیون مستقلین خانه احزاب برخی‌ها نسبت به روند انتخابات اعتراض داشتند که هیئت رئیسه موقت این اعتراض ‌ها را دریافت و به آن رسیدگی خواهد کرد. 

وی افزود: ما از معترضان خواسته‌ایم که اعتراض خود را مکتوب به هیئت رئیسه موقت خانه احزاب ایران تحویل تا پس از بررسی با حضور ناظران نتیجه نهایی اعلام شود. 

وی با بیان اینکه خانه احزاب می تواند در دوره هشتم به باشگاه احزاب و محلی برای تبادل نظر و تفکر تبدیل شود، گفت: در خانه احزاب باید همه احزاب بتوانند حرف های خود را مطرح و اختلاف نظرها را تعدیل کنند. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین تصریح کرد که خانه احزاب در گام دوم انقلاب بر مبنای منشور مصلحت و صلاح دید نظام، می‌تواند مجموعه ‌ای پر برکت و پر کار باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول