اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

قیمت اینترنت در افغانستان کاهش یافت

وزیر مخابرات طالبان از کاهش قیمت اینترنت در افغانستان خبر داد.

قیمت اینترنت در افغانستان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، نجیب الله حقانی، وزیر مخابرات و تکنولوژی طالبان طی سخنانی در کنفرانس خبری عملکرد یکساله گذشته این وزارتخانه را تشریح کرد. 

وی در ابتدای سخنان خود گفت: 7500 دکل مخابراتی در افغانستان فعال بوده و 90 درصد مردم افغانستان از اینترنت استفاده می‌کنند.

این مقام طالبان افزود: در طول یک سال گذشته تاکنون دسترسی بیش از ۲۳ میلیون وب سایت را در افغانستان به دلیل نمایش محتوای غیراخلاقی مسدود شده است.

حقانی ادامه داد: ما ۲۳.۴ میلیون وب سایت را مسدود کرده ایم. آنها هر بار صفحات خود را تغییر می‌دهند. بنابراین، وقتی یک وب سایت را مسدود می‌کنید، وب سایت دیگری فعال می‌شود.

وزیر مخابرات و تکنولوژی طالبان اظهار داشت: قیمت اینترنت کاهش یافته و از روز گذشته این تغییرات اعمال شده است. 

در حالی که پس از به قدرت رسیدن طالبان استفاده از اینترنت افزایش یافته، اما مردم مناطق مختلف افغانستان از ارائه خدمات مخابراتی رضایت نداشته و همواره از سرعت اینترنت و قطعی آن در زمان‌های مختلف گلایه داشتند.

این در حالی است که افغانستان طی یکسال گذشته با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه بوده که دلیل اصلی آن تحریم های آمریکا و انسداد ذخایر بانک مرکزی طالبان عنوان شده است. 

/انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول