اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تکذیب استعفاء جمعی یا فردی در موسسه لغتنامه دهخدا

رئیس موسسه لغتنامه دهخدا گفت: برخلاف تبلیغات گسترده‌ای که صورت می‌گیرد، هیچ استعفای دسته‌جمعی و حتی فردی در این موسسه صورت نگرفته و اساتید پیشکسوت در کنار محققان، پژوهشگران و فارغ‌التحصیلان ادبیات مشغول پیشبرد کار لغتنامه هستند.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، حمیرا زمردی در واکنش به مطالب برخی رسانه‌ها در خصوص استعفای دسته‌جمعی استادان  از موسسه لغتنامه دهخدا و تلاش برای مختل نشان دادن اوضاع در این مجموعه علمی اعلام کرد: برخلاف آنچه برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، بنده از ابتدای فعالیتم در موسسه هیچ استعفای دسته‌جمعی و فردی را دریافت نکرده‌ام و موسسه طبق معمول به فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود ادامه می‌دهد.

به گفته او به تازگی یکی دیگر از نشست‌های آموزشی و توجیهی هیات تالیف که از دیرباز زیر نظر استادان پیشکسوت در موسسه دهخدا فعال بوده، برگزار شده و طی این نشست علمی، «استاد صفرزاده» که از چهره‌های صاحبنظر و از همکاران باسابقه و شناخته شده موسسه هستند، ضمن ارائه توضیحاتی درباره پروژه جدید هیأت تألیف مؤسسه، آموزش‌های کاربردیِ تألیف فرهنگ را به محققان و علاقه‌مندان حاضر در جلسه ارائه کردند و به پرسش‌های آنان پاسخ دادند.

رئیس موسسه لغتنامه دهخدا در پایان تصریح کرد: این موسسه از گذشته تا امروز یک مجموعه علمی و ادبی و پژوهشی بوده و امیدوارم کسانی که درصدد بهره‌برداری‌های خاص سیاسی  از این مجموعه هستند، اجازه دهند این موسسه به همان مسیر علمی خود ادامه دهد و آن دسته از عزیزان و همکارانی که گلایه‌های صنفی دارند، بدانند که ما آماده شنیدن و رفع دغدغه‌های آنها هستیم و بخش تالیف موسسه لغتنامه دهخدا خانه آنها بوده، هست و خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول