اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تهیه 50 کمک هزینه ازدواج با کمک خیرین/ورزشکاران زنجانی 637 مدال کسب کرده‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: 50 زوج جوان زنجانی با همراهی خیران و اهدای کمک جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

تهیه 50 کمک هزینه ازدواج با کمک خیرین/ورزشکاران زنجانی 637 مدال کسب کرده‌اند

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در راستای رسالت ذاتی خود برای توسعه ورزش و فعالیت های جوانان در سطح استان از شهریور 1400 تا 1401 اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه این اقدامات در بخش‌های مختلف توسعه ورزش همگانی، قهرمانی، امور فرهنگی، عمرانی و امور جوانان بوده است، تصریح کرد: برگزاری بیش از 623 مورد همایش پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه‌سواری کوهیپمایی و دوی خیابانی و برگزاری بیش از 300 مورد جشنواره‌ مختلف ورزشی در طول سال با عناوین مختلف با هدف ایجاد شور نشاط و امید و ارتقاء سلامت مردم از جمله این فعالیت‌ها در بخش توسعه ورزش همگانی بوده است.  

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش‌های همگانی پایه اصلی در توسعه ورزش قهرمانی و رشد و شکوفایی و استعدادیابی و قهرمان پروری است عنوان کرد: در یکسال اخیر توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان‌ها و روستاها، استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی و ارتقای سطح علمی مربیان و داوران در استان حاصل شده و برگزاری بیش از 682 مورد مسابقات انتخابی شهرستانی و استانی در رشته‌های مختلف، 135 اعزام به رقابت‌های کشوری و لیگ، 35 میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری 10 اردوی تیم ملی در استان، کسب 637 مدال کشوری و 369 مدال فرا ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران استان نیز از شاخص‌های توسعه در این بخش بوده است.

بازرگان با تاکید بر تلاش و پیگیری‌های فراوان و رایزنی‌های متعدد با مسؤولین استانی و کشوری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان، افتتاح چندین زمین چمن مصنوعی، تجهیز برخی پروژه‌های عمرانی و افتتاح و تجهیز بیش از 37 مورد خانه روستایی را اعلام کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان اظهار داشت: برگزاری نشست‌های متعدد و تخصصی با هیأت‌های و قهرمانان ورزشی برای تعامل و انسجام امور همواره در رأس کار اداره کل بوده و هست.

وی گفت: برگزاری نخستین جشنواره رسم جوانمردی و تجلیل از فعالین فرهنگی ورزشی، برگزاری آئین بزرگداشت هفته ملی ازدواج تجلیل خیرین و فعالین حوزه ازدواج، افتتاح 12 مرکز مرکز مشاوره ازدواج  و تحکیم بنیان خانواده، برگزاری ستادهای ساماندهی استانی و شهرستانی از جمله اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است.

وی افزود: برگزاری آیین رونمایی از یادمان و تمثال شهدای ورزشکار استان، پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به جوانان استان، اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان و استقرار 16 تیم در مرکز نوآوری استان، برگزاری بیش از 150 برنامه و جشن به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، برگزاری دوره ملی حضوری و مجازی دانش‌افزایی ویژه روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی استان زنجان از دیگر اقداماتی است که توسط ورزش و جوانان انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اضافه کرد: برگزاری چهارمین پویش ملی ازدواج جوانان با همراهی خیران و اهدای کمک جهیزیه برای 50 زوج جوان با همکاری موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها، حمایت از طرح‌های توانمندسازی و کارگاه‌های دانش‌افزایی برای سازمان‌های مردم نهاد نیز از برنامه‌هایی است که در حوزه جوانان انجام شده است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول