اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

گمرک استیجاری!

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: گمرک بناب از سال 1392 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده ولی هم اکنون در یک ساختمان استیجاری فعالیت می کند.

گمرک استیجاری!

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی شامگاه امروز در نشست فعالان اقتصادی شهرستان که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد؛ اظهار کرد: علیرغم اینکه مسئولان شهرستان زمین مورد نیاز را برای احداث ساختمان گمرک در اختیار قرار دادند، انتظار داریم نسبت به احداث ساختمان گمرک اقدام لازم را بعمل آورند.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی بر تأمین گردش مالی برای تولید کنندگان تأکید کرد و گفت: هم اکنون 35 الی 40 واحد کارخانه در شهرستان بناب در بحث تولید کشمش و صادرات آن فعالیت می کنند و با تأمین نیازهای مالی آنها می توان زمینه افزایش صادرات را فراهم کرد.

باقری بنابی در ادامه با اشاره به گلایه های مردم از برخی بانک ها تصریح کرد: حداقل در انتخاب مدیران بانک ها با فرماندار شهرستان هماهنگ شوند.

 

عدم همکاری بانک های عامل در شهرستان مردم را کلافه کرده است.

 فرماندار بناب نیز در نشست فعالان اقتصادی شهرستان با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی اظهار کرد: در یک سال گذشته بیش از 250 هزار تن انواع محصولات و کالا از طریق گمرک بناب به خارج از کشور صادر شده است و این صادرات می طلبد که گمرک بناب از دفتر به اداره ارتقاء یابد.

رضا لعلی سپس با انتقاد از عدم همکاری بانک های شهرستان در پرداخت تسهیلات وام ازدواج و وام های خوداشتغالی تصریح کرد: اکثریت مسئولان بانک ها در شهرستان همسو با دولت کار نمی کنند و مردم در مراجعه به بانک ها به مشکل برمی خورند که انتظار داریم در پرداخت تسهیلات مردم را اذیت نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول