اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۲۵ هزار طرح اشتغال‌زایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از صرف اعتبار ۲۴ هزار میلیاردی برای احیای واحدهای خاموش و نیمه فعال کشور خبر داد و گفت: در هفته دولت پیش رو بیش از ۲۵ هزار طرحی که توسط این مجموعه مورد حمایت قرار گرفته است به بهره‌برداری می‌رسد.

۲۵ هزار طرح اشتغال‌زایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نعمت الله رضایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی پوشاک که به همت بانویی برای اشتغالزایی بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست استان البرز راه‌اندازی شده بود، در جمع اصحاب رسانه، گفت: نقطه هدف صندوق کار آفرینی امید تقویت مناطق روستایی و محروم سراسر کشور و سرمایه گذاری در واحد های خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور است.

وی در ادامه افزود: طی یک سال گذشته در این راستا بیش از ۶۴ هزار طرح از تسهیلات صندوق مورد حمایت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۷۵ هزار نفر فراهم شده است، عنوان کرد: در همین راستا بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از صندوق کار آفرینی امید تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با بیان اینکه بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از سرمایه هایی که راکد بوده و یا استفاده کمتر از ۵۰ درصد از آنها صورت می گرفته به چرخه تولید بازگشته اند، تصریح کرد: سال جاری در نظر داریم تعداد حمایت‌ها از طرح‌های اشتغال زا را در سراسر کشور به ۱۰۰ هزار طرح برستانیم.

وی عنوان کرد: بیش از ۲۵ هزار طرح در سال جاری مورد حمایت قرار گرفته اند که در صدد هستیم آنها را در هفته دولت افتتاح کنیم.

رضایی با بیان اینکه صنعت پوشاک دارای مزیت های فراوانی است، افزود: تنوع در این صنعت بسیار بالاست اما تنها یک چهارم صنایع کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه صنعت پوشاک علاوه بر تولید اشتغال می‌تواند در حوزه فرهنگ نیز موثر باشد، تصریح کرد: واحد تولیدی که امروز مورد بازدید قرار گرفته کمتر از ۵۰ درصد فعالیت دارد و نیمه فعال به شمار می رود، خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار در این واحد تولیدی بکارگیری شده اند و حمایت از این واحد تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول