اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌برداری از ۹۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی مازندران با حضور مخبر

همزمان با دومین روز از هفته دولت ۹۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی با ۴هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان اعتبار با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در مازندران به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۹۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی مازندران با حضور مخبر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، همزمان با دومین روز از هفته دولت ۹۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی با ۴هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان اعتبار با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در مازندران به بهره‌برداری رسید.

افتتاح این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۵۳۹ نفر اشتغال به همراه داشته است که نشان از تحقق شعار دولت در یک سال اخیر دارد.

طرح آب‌رسانی به شهرستان بابلسر پس از سال‌ها انتظار شهروندان به شبکه آب سد آیت‌الله صالحی مازندرانی (البرز) وصل شد.

️در واقع یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مربوط به تأمین نیاز استان به آب آشامیدنی، طرح آب‌رسانی به شهرهای گروه الف است که با پیگیری‌های ویژه طی یک سال اخیر با نگاه ویژه دولت سیزدهم بخش مهمی از آن به سرانجام رسید و به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

با تکمیل این طرح آب‌رسانی شامل خط انتقال ۵۰ کیلومتری و زیرساخت‌هایی اعم از ایستگاه پمپاژ و مخزن آب، آب آشامیدنی سالم و پایدار بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت استان در شهرهای گروه الف تأمین شد.

همچنین همزمان با این طرح، یک مجتمع آب‌رسانی با مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی در بابل نیز به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که مشکل تأمین آب آشامیدنی پایدار بخش قابل توجهی از شهرهای بابل، امیرکلا و هادی‌شهر را برطرف می‌کند.

تأمین آب شرب و کشاورزی از مطالبات جدی مردم بوده که با افتتاح این طرح تنش آب آشامیدنی بابل و بابلسر از بین رفته است.

بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز از دیگر طرح‌های مهم بوده که با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش مازندران بودیم و توانست به رویای دیرین تیم نساجی و پایان خانه به دوشی این تیم کمک کند؛ این پروژه نیز با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول