اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بهره‌‌برداری از 5 طرح اقتصادی در تویسرکان/ 50 میلیارد تومان برای بهسازی روستاها

فرماندار تویسرکان با اشاره به افتتاح پنج طرح اقتصادی با 23 میلیارد اعتبار در این شهرستان گفت: بیش از 50 میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری برای بهسازی روستاهای تویسرکان اختصاص داده شده است.

بهره‌‌برداری از 5 طرح اقتصادی در تویسرکان/ 50 میلیارد تومان برای بهسازی روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان عصر امروز به مناسبت هفته دولت پنج پروژه اقتصادی این شهرستان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

نخستین پروژه افتتاح شرکت بسته‌بندی محصولات خشکبار به ویژه گردو مشتقات آن با آورده یک‌میلیارد تومان سرمایه‌گذار با اشتغالزایی برای ۷۲ نفر در مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهید مفتح تویسرکان بود.

بهره‌برداری تصفیه خانه شرکت دانش‌بنیان فاران شیمی تویسرکان با ظرفیت ۴۰ متر مکعب در روز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در دومین روز از هفته دولت توسط مدیرکل محیط زیست استان همدان با همراهی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار و نماینده و فرماندار این شهرستان صورت گرفت.

سومین پروژه در دومین از روز هفته دولت کشتارگاه دام سبک و سنگین در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع به مالکیت آقای مرآتی افتتاح شد، کشتارگاه با حجم ۲۳۰ راس دام در روز و اشتغالزایی برای ۳۲ نفر با سرمایه‌گذاری ۱۵میلیارد تومان خدمات‌دهی خود را آغاز کرد.

 طرح پایانی بهره‌برداری از بهسازی روستای کمان گران با اقداماتی شامل جدول‌گذاری به طول یک‌هزار و ۱۰۰متر، جابجایی شبکه یک کیلومتر، ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت با صرف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی انجام شد.

لکه‌گیری معابر روستای لامیان شامل ترمیم نوار حفاری به مساحت ۵ هزار متر مربع و صرف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت با تاکید بر کمک محیط زیست به کشتارگاه دام تویسرکان اظهار کرد: البته خلاف قانون نباید کاری کرد؛ اما مسئله باید حل شود.

حسن رضانیا با بیان اینکه وجود سرمایه‌گذاران را نعمت می دانیم تاکید کرد: تویسرکان لایق بیش از اینهاست هر جا بتوانیم در راستای رشد و توسعه تویسرکان دریغ نمی‌کنیم چراکه آن را وظیفه خود می دانیم.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت دولت یعنی راه ما راه شهداست، در افتتاح طرح بهسازی تاکید کرد: دولت سیزدهم سیاست محرومیت زدایی را به جد دنبال می‌کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تعداد واحدهای صنعتی ایجاد شده در تویسرکان را در سال های اخیر بی نظیر خواند و گفت: تویسرکان قطب داروی غرب کشور است این مسئله مهم باید مورد توجه باشد.

محمدمهدی مفتح با تشکر از سرمایه‌گذار کشتارگاه دام تویسرکان، با تاکید بر اینکه مسوولان کمک کنند چرخه این مجموعه چرخه کامل شود گفت: رشد ۷۰ درصدی مقاوم‌سازی مسکن روستایی تویسرکان نشان از همت بلند مردم این شهرستان دارد.

فرماندار تویسرکان نیز در ادامه با تبریک هفته دولت، بر تبیین خدمات نظام تاکید کرد و گفت: تویسرکان در همه حوزه‌ها با وحدت کامل مسوولان پرتحرک و تلاش در حال پیشرفت است.

حسین افشاری با اشاره به فعال بودن طرح‌های متناوب در بخش‌های صنایع دارویی و غذایی و نساجی در این شهرستان گفت: در حوزه نساجی، بزرگترین پروژه را آماده بهره‌برداری داریم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح و کلنگ زنی ۴۸ پروژه هفته دولت با اعتبار ۴۷۹ میلیارد تومان انجام می‌شود افزود: همه طرح‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تویسرکان در سفر رئیس جمهور تامین اعتبار شدند.

افشاری با بیان اینکه حوزه بهسازی کار بزرگی انجام شده که پیگیری و تلاش اصلی آن را نماینده مردم در مجلس انجام داده است گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای بهسازی روستاهای تویسرکان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز پنج طرح اقتصادی و عمرانی با صرف ۲۳ میلیارد تومان اعتبار در دومین روز از هفته دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم خوب شهرستان تویسرکان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 انتهای پیام / ۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول