اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۶۲ طرح عمرانی و اشتغالزایی در خمیر به بهره برداری می‌رسد

فرماندار خمیر گفت: در هفته دولت امسال ۶۲ طرح و پروژه با اعتباری برابر با ۲۲۷ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

۶۲ طرح عمرانی و اشتغالزایی در خمیر به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر، میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر امروز در دومین روز از هفته دولت و در حاشیه افتتاح پروژه‌های این روز اظهار کرد: از مجموع ۶۲ پروژه قابل افتتاح در شهرستان خمیر ۵۸ پروژه زیرساختی و ۴ پروژه اقتصادی هستند.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان با اشاره به پروژه‌های بخش راه ، عنوان کرد: این بخش با اعتباری بالغ بر  ۱۰۲ میلیارد تومان بیشترین اعتبارات شهرستان در هفته دولت را به خود اختصاص داده است.

فرماندار خمیر ادامه داد: مهم ترین پروژه در این حوزه، احداث فاز دوم جاده کمربندی بندرخمیر به طول ۳.۲ کیلومتر و عرض ۲۵ متر در دو باند رفت و برگشت می باشد که اعتبار آن از منابع دولتی تامین گردیده است.

بهسازی و روکش آسفالت محور رویدر و آسفالت راه های روستایی جیحون و چاه ماخور  از دیگر پروژه‌های مهم در این حوزه است.

خواستار در ادامه به پروژه های بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت:افتتاح بخش سی تی اسکن با اعتباری برابر با ۶ میلیارد تومان از مهم ترین پروژه در این حوزه می باشد.

وی همچنین با اشاره به پروژه های حوزه مخابرات ادامه‌داد: افتتاح ۹ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت می‌باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طراحی ، نصب و راه اندازی نیوسایت جدید در محله فرهنگیان و کندال بندرخمیر از جمله مهم‌ترین پروژه ها در این بخش محسوب می شوند.

فرماندار خمیر همچنین به اعتبارت سایر پروژه‌ها اشاره و بیان کرد: بخش آموزش با ۱۲ پروژه و اعتبار ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ، عمران شهر و روستا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۱۴ پروژه ،۵ طرح در حوزه برق با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ،ورزش ۴ پروژه با اعتبار ۵ میلیارد تومان و در نهایت آبخیزداری و منابع طبیعی با ۲ پروژه و اعتبار ۲ میلیارد تومان از مهم ترین پروژه های بخش زیرساختی هستند.

زیرسازی، بهسازی، آسفالت و جدول‌گذاری محلات شهر رویدر، احداث شبکه روشنایی معابر، پست هوایی و شبکه فشار ضعیف و متوسط، احداث و تجهیز فضاهای آموزشی در مناطق مختلف شهرستان، اجرای خط انتقال شبکه داخلی روستاهای بخش رویدر و اجرای شبکه داخلی در روستاهای بخش مرکزی، افتتاح ۳ زمین فوتسال چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان، عملیات آبخیزداری سنگی ملاتی در کهورستان از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۴ پروژه اقتصادی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در حوزه اقتصادی در شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح بازارچه ملوانی بندرپل، بهره برداری کارخانه بسته بندی میوه، سبزی، قارچ و گوجه فرنگی، کارخانه فرآوری ماهی، میگو و سردخانه زیر صفر و همچنین کارخانه تهیه خوراک دام، طیور و آبزیان از جمله این پروژه‌ها هستند که توسط بخش خصوصی آماده شده است.

خواستار همچنین عنوان کرد: در هفته دولت ۲ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار بندرخمیر در پایان با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه‌ها، افزود:همه این طرح‌ها و پروژه‌ها جزو مطالبات اصلی مردم شهرستان بوده که در این هفته افتتاح و به بهره برداری می‌رسد و هدیه‌ای است از سوی دولت مردمی سیزدهم که به مردم شریف شهرستان خمیر تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول