اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر استان تهران/ احتمال تغییر مدیران ارشد وجود دارد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به افزایش ظرفیت ۸ هزار نفری نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران طی ۱۰ ماه به ۲۰ هزار نفر، گفت: طی ارزیابی‌های استانداری در یک سالگی دولت اگر مدیری اعم از فرمانداران و بخشداران نتوانسته باشد در طراز انتظارات و اهداف عمل کرده باشد، قطعا تجدیدنظر و تغییر صورت خواهد گرفت.

افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر استان تهران/ احتمال تغییر مدیران ارشد وجود دارد

سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به مسئله ساماندهی معتادین متجاهر اظهار کرد: اولویت ما در این مسئله جمع‌آوری، درمان و پس از آن باز اجتماعی‌کردن، توانمندسازی، حرفه‌آموزی و اشتغال این افراد است که هدف‌گذاری شده و در فاز دوم در برخی از مراکز در حال اجراست.

وی با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر در سطح استان تهران طی ۱۰ ماه گذشته، افزود: این رقم از ۱۲ هزار نفر به ۲۰ هزار نفر رسیده که طبق هدف‌گذاری بایستی به ۲۳ هزار نفر برسد که تاثیر مستقیمی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به جمعیت ۲ میلیونی اتباع در استان تهران، بیان‌کرد: حدود ۸۰ تا ۸۵ کودکان خیابانی خیابان‌ها و معابر، اتباع هستند و در این خصوص در مرحله شناسایی هستیم و طی جلسات مقرر شد در خصوص مواجه و طرد این کودکان خیابانی اتباع به جمع‌بندی جدیدی برسیم.

جوهری با اشاره به دستور کار ارزیابی عملکرد مسوولان استان تهران در یک سالگی دولت سیزدهم، گفت: ارزیابی مدیران و مسؤولان استانی بر عهده معاونین به ویژه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری قرار گرفته و این ارزیابی در حال انجام است.

وی تصریح‌کرد: اگر در ارزیابی به این نتیجه برسیم یک مسؤول، فرماندار یا بخشداری علی‌رغم انتصاب اگر نتوانسته در طراز انتظارات و اهداف دولت مردمی عمل کند، قطعا تجدیدنظر و تغییر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول