اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف تخلف در یکی از بانک های خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف اختلاس ۱۰ میلیاردی شبکه بانکی استان خبر داد.

کشف تخلف در یکی از بانک های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ بخشی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با کسب اخباری مبنی بر برداشت وجوه از حساب مشتریان بانک و انتقال به حساب آشنایان توسط یکی از کارمندان بانک را به صورت ویژه، در دست بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی پس از هماهنگی با مقام قضائی با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، متهم را شناسایی و حساب‌های شخصی او را  پیگیری کرده و مورد بررسی و استعلام بانکی  قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی گفت: پس از بررسی حساب‌های شخصی متهم مشخص شد مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حساب مشتریان بانک خارج و به چند حساب به نام همسر و فرزند و بستگان او واریز شده است.

بخشی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی متذکر شد: مبارزه با جرائم اقتصادی از اولویت‌های مهم پلیس بوده و با جدیت با مفسدان اقتصادی برابر قانون برخورد می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت‌ها و تخلفات اقتصادی و قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول