اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح ۲۴ پروژه گازرسانی به مناسبت هفته دولت

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با افتتاح ۲۴ پروزه گازرسانی در هفته دولت، میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی به ۹۱.۲ درصد می‌رسد که از نرم کشوری که ۸۵.۵ درصد است بالاتر است.

افتتاح ۲۴ پروژه گازرسانی به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سلیمان‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در مراسم بهره برداری از پروژه‌ گازرسانی به روستای«عمو‌کندی» شهرستان خدابنده که با حضور استاندار برگزار شد، با اشاره به  وجود ۹۱۰ خانوار روستایی در کل استان اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های گاز رسانی به ۲۴روستا در کل استان، ۶۳۴ روستا در استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با افتتاح ۲۴ پروژه گازرسانی در هفته دولت، میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی  به ۹۱.۲ درصد می‌رسد که از نرم کشوری که ۸۵.۵ درصد است بالا است.

وی با اشاره به میزان اعتبارات تخصیص یافته به ۲۴ پروژه گاز رسانی در کل استان گفت: برای این تعداد پروژه ۹۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته بود، این در حالی است که همزمان به ۳۳ واحد تولیدی و صنعتی در استان با میزان اعتبار ۵ میلیارد تومان در هفته دولت گاز رسانی می‌شود.

سلیمان نژاد همچنین از ۵۲ پروژه گاز رسانی با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان که عملیات اجرای آن شروع و یا در دست اجرا است خبر داد و افزود: اگر پروژه‌های در دست اقدام به اتمام برسد تقریبا بالا ۹۵ درصد از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه با بیان اینکه پروژه‌ گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان خدابنده در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای این تعداد روستا هم بالغ بر ۷۱ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، که می‌توان عنوان کرد بهره‌مندی خانوار روستایی این شهرستان از گاز طبیعی به بالای ۹۶ درصد می‌رسد.

سیلمان‌نژاد با بیان اینکه در شهرستان خدابنده در حال حاضر ۲۴ پروژه هم در دست اجرا و یا در دست اقدام داریم، عنوان کرد: اگر عملیات اجرای این پروژه ها به اتمام برسد بالای ۹۹ درصد مردم این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که در این صورت می‌توان به عنوان شهرستان سبز از خدابنده یاد کرد.

انتهای پیا/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول