اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انهدام باند قاچاق آرد دولتی در گلستان و مازندران

فرمانده انتظامی گلستان از انهدام باند بزرگ قاچاق آرد دولتی در استان‌های گلستان و مازندران خبر داد.

انهدام باند قاچاق آرد دولتی در گلستان و مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید دادگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی، سرنخ‌هایی از فعالیت باند سازمان یافته قاچاق آرد دولتی بدست آمد.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد سطح فعالیت اعضای این باند در استان‌های گلستان و مازندران و به صورت گسترده است که بلافاصله تیم ویژه برای بررسی این پرونده فعالیت خود را آغاز کرد.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: اعضای این باند آردهای دولتی را از سطح نانوایی‌ها خریداری کرده و با قیمت آزاد به کارخانه‌ها، قنادی‌ها و مرغداری‌ها می‌فروختند.

دادگر گفت: با پیگیری‌های انجام شده تمامی اعضای این باند اعم از اعضای اصلی، محل دپوی آردها، راننده‌های حمل، نانواهای متخلف، دلال‌های خرید، خریدار آرد قاچاق و خودروهای مورد استفاده در قاچاق آرد شناسایی و اعضای این باند در عملیات همزمان در دو استان گلستان و مازندران دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس مستندات و بررسی‌های انجام شده اعضای این باند در طول این مدت ۴۸۰ تن آرد به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد ریال قاچاق کردند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در این عملیات تاکنون هشت نفر دستگیر شده، دو خودرو توقیف شده، ۱۴ تن آرد قاچاق و بیش از ۳۵ تن نهاده دامی قاچاق کشف شد.

دادگر گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول