اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اسکیت به‌جز فامنین در تمام شهرستان‌های همدان فعال شده است

رئیس هیات اسکیت استان همدان با بیان اینکه اسکیت به جز فامنین در تمام شهرستان‌های همدان فعال شده است گفت: خانه اسکیت در سال‌های اخیر یکی از عوامل موفقیت اسکیت‌بازان ما در بخش‌های مختلف بوده است.

اسکیت به‌جز فامنین در تمام شهرستان‌های همدان فعال شده است

مهدی مجیدی، رئیس هیات اسکیت استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: آموزش همگانی دستاوردی موفق برای اسکیت استان همدان در پی داشته و غیر از فامنین در تمام شهرستان‌ها این رشته ورزشی فعال شده است.

وی با بیان اینکه اسکیت توانسته به عنوان ورزشی مهیج و جذاب در بین رده‌های سنی مختلف جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص دهد، افزود: هم‌اکنون در تمام رده‌ها در بخش دختران و پسران شاهد حضور چشمگیر ورزشکاران هستیم.

رئیس هیات اسکیت استان همدان تصریح کرد: مربیان در ترویج آموزش‌های همگانی ورزش اسکیت نقش موثری را ایفا کرده‌اند و امسال نیز برنامه‌های آموزشی هیات به خوبی انجام شده است. 

مجیدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون مدارس اسکیت در سطح شهرستان‌ها فعال است، اضافه کرد: ویژگی‌های جذاب این ورزش موجب شده تا فعالیت جوانان و نوجوانان علاقه‌مند در این رشته چشمگیر باشد.

وی با بیان اینکه امروزه اسکیت به عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار نزد خانواده‌ها توانسته در عرصه‌های همگانی و قهرمانی موفق عمل کند، عنوان کرد: خوشبختانه در حوزه بانوان هم وضعیت خوبی داریم و خانواده‌ها تمایل دارند تا فرزندان دختر خود را در این رشته ثبت‌نام کنند.

رئیس هیات اسکیت استان همدان با بیان اینکه برخورداری از خانه اختصاصی یک مزیت بزرگ برای خانواده ورزش ما محسوب می‌شود، ادامه داد: خانه اسکیت همدان در سال‌های اخیر یکی از عوامل موفقیت اسکیت‌بازان ما در بخش‌های مختلف بوده است. البته این خانه به یکسری تعمیرات و تجهیزات نیاز دارد که امیدواریم با حمایت دستگاه ورزش این امر صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر استان همدان در اسکیت‌هاکی یکی از سرآمدهای کشور بوده و حائز عناوین کشوری بوده‌ایم. افتخاراتی که ماحصل تلاش، یکدلی و غیرت ورزشکاران و مربیان هیات اسکیت استان همدان بوده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول