اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار سفر دولت به بهداشت و درمان سمنان

استاندار سمنان گفت: از ۷۷۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی نقدی تخصیص یافته از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، ۱۱۰ میلیارد تومان به بهداشت و درمان اختصاص یافت که به‌صورت ۱۰۰ درصدی هزینه شد.

اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار سفر دولت به بهداشت و درمان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان سمنان، همراه با آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان که با حضور وزیر بهداشت در تالار استاد شهید مرتضی مطهری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: میانگین سرانه بهداشت و درمان در استان سمنان در وضع مطلوب قرار دارد.

وی افزود: واکسیناسیون مردم برابر ویروس منحوس کرونا، یکی از بالاترین دستاوردهای دولت سیزدهم بود که اقدامی بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان بیان کرد: از ۷۷۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی نقدی تخصیص یافته از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، ۱۱۰ میلیارد تومان به بهداشت و درمان اختصاص یافت که به‌صورت ۱۰۰ درصدی در استان هزینه شده است.

هاشمی ادامه داد: بالغ‌بر ۴۰ درصد مراجعات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان سمنان به مسافران اختصاص دارد که از این جهت استان در زمینه سرانه بهداشت و درمان نیازمند توجه ویژه به‌خصوص در حوزه بیمارستان‌ها است.

وی عنوان کرد: درمانگاه آرادان نیازمند توجه و تجهیز است؛ در ورودی بیمارستان نیز از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان ۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافت و تجهیز این بیمارستان نیز دغدغه‌ای قابل‌توجه است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در زمینه بیمارستان دامغان نیز مطالبه و دغدغه مردم امری حائز اهمیت و قابل‌توجه است، اضافه کرد: بیمارستان میامی به همت وزیر بهداشت به پایان رسیده است که تجهیز این مهم نیز نیاز به نگاه ویژه دارد.

هاشمی گفت: امیدواریم با قول مساعد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در زمینه آمبولانس، اتوبوس اورژانس و همچنین اورژانس هوایی اقدامات ارزشمندی صورت گیرد.

وی افزود: در هفته دولت سال جاری، ۵۶۴ پروژه عمرانی با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۱ میلیارد تومان و ۳۶ پروژه اقتصادی با اعتبار ۵۰۵ میلیارد تومان در استان سمنان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: همچنین در بخش خصوصی و شهرداری‌ها، عملیات اجرایی پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار میلیارد تومان آغاز می‌شود که در مجموع پروژه‌های عمرانی،‌ اقتصادی و کلنگ‌زنی از نظر تعداد ۹۸ درصد و ریالی ۲۰۷ درصد نسبت به هفته دولت سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/2568/س/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول