اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افتتاح 57 کیلومتر راه روستایی در استان کردستان

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت بیش از 57 کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در استان کردستان افتتاح می‌شود.

افتتاح 57 کیلومتر راه روستایی در استان کردستان

فرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تا پایان هفته دولت بیش از 57 کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: سهم شهرستان بیجار بیش از 10 کیلومتر، شهرستان دیواندره ۴.۱ کیلومتر، شهرستان سقز 5 کیلومتر، دهگلان ۶.۲ کیلومتر، شهرستان سروآباد ۳.۴ کیلومتر، شهرستان سنندج ۹.۲ کیلومتر، شهرستان قروه ۹ کیلومتر، شهرستان کامیاران ۱.۵ کیلومتر و شهرستان مریوان ۹.۲ کیلومتر است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده.ای استان کردستان اظهار کرد: در راستایی خدمات‌رسانی به شهروندان حدود 39 کیلومتر از راه‌های شریانی و 14 کیلومتر از راه‌های فرعی در استان کردستان نیز بهسازی و روکش آسفالت شده است.

حسنی افزود: برای بهسازی و آسفالت 39 کیلوتر راه اصلی بالغ بر ۳۹ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت و برای راه های فرعی حدود ۷ هزار و ۲۵۹ تن آسفالت استفاده شده است که کل هزینه‌های طرح‌های مذکور تا پایان شهریور ماه 1401 حدود 591 میلیارد ریال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کردستان در خصوص ایمن‌سازی جاده‌ای استان، به اجرای  خط‌کشی یک هزار و ۲۰ کیلومتر از راه‌های استان، نصب و نگهداری ۳ هزار و ۶۰۰ عدد علائم ایمنی راه‌ها، ایمن‌سازی اضطراری 95 مقطع از راه‌ها، اجرای 8 کیلومتر گاردریل، یک کیلومتر نیوجرسی، نصب و نگهداری تابلوهای اطلاعاتی در 310 کیلومتر از راه‌های کردستان، نگهداری 82 روشنایی راه ، تونل و چراغ چشمک زن و... در مجموع با اعتبار حدود 255 میلیارد ریال  اشاره کرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات اهالی رسانه در زمینه اطلاع رسانی فعالیت‌های دولت در استان کردستان گفت: خدمت رسانی به شهروندان کردستان از اولویت‌های دولت سیزدهم است و اکثر مدیران منتخب در این دولت به توسعه همه جانبه کردستان نگاه ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول